۰
plusresetminus

سپاه تجلی شدت در مقابل دشمن و رحمت بر دوستان است

تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه در برابر دوستان نظام، رحمت و مودت و در برابر دشمن شدت و قاطعیت دارد.
به گزارش حافظ، سردار غلامحسین غیب پرور بعدازظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امروز سپاه در جبهه‌های سازندگی، علم، دانش و فناوری حضوری چشمگیر دارد و مشارکت سپاه در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نقش غیرقابل‌انکاری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته است.
وی افزود: امروز افتخار بزرگ سپاه این است که از مردم جدا نشده و در عرصه‌های مختلف با مردم بوده و در رفع مشکلات آنان همکاری داشته‌اند.
غیب پرور ادامه داد: چهره داخلی سپاه، چهره خدمتگزاری و پیروی از ولایت، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، فعالیت در جبهه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، تولید علم، دانش و فناوری است و سپاه به‌عنوان فرزند ملت در تمام موارد ضروری حضور دارد در طی سال‌های متوالی از مردم جدا نشده است.
به گفته وی، چهره دیگر سپاه، چهره خشم، قهر و غضب نسبت به کسانی است که در مقابل نظام ایستاده‌اند و همراه با استکبار و رژیم صهیونیستی علیه این ملت توطئه می‌کنند.
فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: چهره سپاه در مقابل این‌ها غضب‌آلود است و غیرازاین هم نباید باشد و ما نسبت به کسانی که می‌خواهند به‌نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند غضب خواهیم کرد و لبخند نمی‌زنیم.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: رزمندگان این استان کارنامه درخشانی در آزادسازی خرمشهر داشته و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب کردند.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه استان فارس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، جوانان این مرز و بوم پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و دلاوری‌های نسل جدید در دفاع از انقلاب ادامه دارد و با تمام توان مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

منبع:فارس
کد مطلب : ۷۰۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما