۰
plusresetminus

در هر مرحله از مذاکرات، توقع دشمن بالاتر می‌رود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
امام‌جمعه کازرون گفت: در هر مرحله از مذاکرات، توقع نابجا و زیاده‌خواهی دشمن بالاتر می‌رود.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام محمد خرسند سه‌شنبه‌ شب در جمع بسیجیان و هیئت عاشقان ولایت کازرون در تالار نصرالله مردانی این شهر، با گرامی‌داشت یاد و خاطره سالروز شهادت طلایه‌داران آفتاب، شهیدان «بخارایی، نیک نژاد، صفار هرندی و امانی»، در سخنانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: امروز مذاکرات هسته‌ای باید با عزتمندی ملت ایران هم‌خوانی داشته‌باشد و نباید زمینه توقعات نابجای دشمن را فراهم کنیم.
وی بابیان اینکه در مذاکرات هرچه ما در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و ضعف و انفعال نشان دهیم دشمن زیاده‌خواه‌تر می‌شود گفت: امروز در هر مرحله از مذاکرات می‌بینیم که سطح توقعات و زیاده‌خواهی‌های دشمن بالاتر می‌رود.
امام‌جمعه کازرون ادامه داد: هیئت مذاکره‌کنندگان کشورمان بدانند که ملت ایران روند مذاکرات را تعقیب می‌کند و بر یک مذاکره عزتمند تأکید دارد.
خرسند، برداشته شدن تحریم‌ها به‌صورت یکجا، فراهم شدن زمینه فعالیت هسته‌ای، اجازه ندادن به بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، امکان بازگشت به مرحله نخست در صورت عمل‌نکردن دشمن به تعهدات را ازجمله اهم بندهای گزاره‌برگ ملت ایران برشمرد.
وی تصریح کرد: مراکز نظامی در حکم ناموس یک ملت است و هیچ کشوری حاضر نخواهد شد که کسی وارد حریم ناموسی آن شود.
امام‌جمعه کازرون در پایان اظهار امیدواری کرد که در این عرصه، نظام اسلامی سربلند بیرون بیاید و نتیجه به عزتمندی ملت ایران ختم شود.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۷۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما