۰
plusresetminus

سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری در کشور پرداخت می شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۸
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری و تلاش برای افزایش این رقم خبر داد.
سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری در کشور پرداخت می شود
به گزارش "حافظ نیوزعلی ربیعی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد افزود: ایجاد اشتغال و رفاه عمومی اولویت های دولت است که در این راستا قدم های مثبتی برداشته شده و در بودجه سال آینده نیز به این مهم توجه ویژه شده است.
وی یادآور شد: نرخ بیکاری در سال ۹۰ بیش از ۲۱ درصد بود اما امروز با تلاش ها و فعالیت هایی که انجام شده حدود ۱۲ درصد است که البته به طور حتم روند حرکتی و برنامه ریزی برای کاهش بیشتر خواهد بود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سالانه بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود اما هنوز پرداختی مستمری بگیران مطلوب نیست.
ربیعی تصریح کرد: مردم نیازمند جامعه نباید با گرفتن مبلغ ناچیز از دولت چهار برابر آن را پرداخت کنند و در تلاش هستیم که میزان پرداختی را تا ۳ درصد افزایش دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت های ایجاد اشتغال در شهرستان فیروزآباد مناسب است، گفت: اگر بتوانیم بین ۵ تا ۶ هزار شغل در شهرستان فیروز آباد ایجاد کنیم می‌توانیم بخش زیادی از معضل بیکاری را حل کنیم  که البته این پتانسیل وجود دارد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: گروهی از وزارت خانه برای بررسی این ظرفیت‌ها در شهرستان حاضر خواهند شد تا زمینه  برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی را فراهم کنند.
کد مطلب : ۱۸۴۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما