۰
plusresetminus
سیاسی :

پیگیری نیازهای فارس در حوزه مخابرات در جلسه نماینده شیراز با وزیر ارتباطات

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۱
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از تصمیمات خوب جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری موضوعات مخابراتی در استان خبر داد.
پیگیری نیازهای فارس در حوزه مخابرات در جلسه نماینده شیراز با وزیر ارتباطات
به گزارش حافظ خبر، سید اسماعیل حسینی با اشاره به اینکه پیرو مطالبات به حق مردم در حوزه ارتباطی طی جلسه ای که با دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد دستورات لازم از سوی وزیر برای رفع بخش مهمی از دغدغه های مردم صادر شد.
وی یادآور شد: در سطح حوزه انتخابیه شیراز و زرقان درخواست یکصد باتری پشتیبان برای سایت های BTS برای جلوگیری از اختلال ارتباطات در مواقع قطع برق،درخواست نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد پیمانکاران جهت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری FTTH در کلانشهر شیراز، درخواست استقرار سایت های چند اپراتور مختلف تلفن سیار در مناطق روستایی به وزیر ارائه شد.
دکتر سید اسماعیل حسینی با بیان اینکه در سطح استان فارس تعداد ۹ روستا با جمعیت بیش از  ۵۰۰ نفر نیازمند احداث  ۹سایت جدید تلفن همراه با تکنولوژی های جدید است تصریح کرد: تعداد ۵۴ روستا با جمعیت زیر ۵۰۰ نفر نیازمند احداث ۵۴ سایت جدید با فناوری های نو است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد ۲۰ سایت تلفن همراه در ۲۰ روستا فاقد اینترنت پر سرعت و نیاز به ارتقا به 3G یا 4G است و تعداد ۸ روستا دارای اینترنت 3G و نیاز به ارتقا به تکنولوژی 4G است.
وی تاکید کرد: کلان شهر شیراز و صدرا جهت تکمیل پوشش  نیازمند احداث ۴۷ نقطه سایت جدید  تلفن همراه  است و جهت پوشش دهی کامل جاده ای در راههای مواصلاتی شهرستان شیراز نیز نیاز به تعداد حداقل ۱۲ سایت تلفن همراه است.
وی خاطرنشان کرد : در آزادراه جدید شیراز-اصفهان جهت تکمیل پوشش ارتباط سیار به احداث ۱۱ سایت تلفن همراه جدید نیاز است.
وی افزود: از سوی مقام عالی وزارت برای هر کدام از موضوعات عنوان شده دستور بررسی و اقدام صادر شده است که این موارد  تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما