۰
plusresetminus
سیاسی :

ستاد ثمر فارس آماده ی همکاری با استاندار جدید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
رییس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزارشد،انتصاب دکتر حسینعلی امیری از طرف هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید پهناور فارس را تبریک گفت و افزود: از طرف مردم و ستاد ثمر فارس از کمیته انتصابات وزارت کشور، وزیر کشور، معاون سیاسی و هيئت وزیران به خصوص رییس جمهور سپاسگزاری می‌ کنیم.
عکس : منیره خسروبیگ
عکس : منیره خسروبیگ
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید بهرام حسینی رییس ستاد ثمر فارس عنوان کرد: استان فارس در طول تاریخ پیدایش ایران، استانداران نادر و کم‌نظیری را به یاد داشته است که در استان های دیگر نظیر نداشته ایم.

وی ادامه داد:استان فارس روزی توسط کریم خان زند به عنوان پایتخت انتخاب شد،که مرکز آن یعنی شیراز پایتخت کشور بوده است و حق مردم بزرگ و فرهیخته در شهری که از طرف مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نامیده شده است میبایست استانداری به این ترتیب باثبات و مردانه پای کار داشته باشد.

 حسینی با اشاره به اینکه استاندار جدید فارس در کارنامه فعالیت های خود خدمات شایسته ای را دارد اضافه کرد: ایشان از قضات برجسته و پاکدست قوه قضاییه و معاون رئیس جمهور و در زمانی جز شورای حقوق دان شورای نگهبان و در کارنامه فعالیت سیاسی خود دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار فارس از جمله یادگاران ۸ سال دفاع مقدس می باشد، افزود: استاندار منتخب به مدت ۵ سال مدیریت قوه قضاییه را در استان به عهده داشته است که بسی جای خوشحالی است.

حسینی یادآور شد: ستاد ثمر استان فارس به عنوان محور وفاق و همدلی در استان، اول مردادماه سال جاری مراسمی تحت عنوان اتحاد، انسجام، برادری و اخوت بین تمامی جریان های سیاسی، احزاب، سران و اقوام عشایر، لر، ترک، عرب و فارس با حضور مردم در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار کرد.

وی از استاندار جدید استان فارس انتظار داشت: در جهت توسعه استان و اتصال استان به خلیج فارس که یکی از مولفه‌های مهم توسعه محسوب می‌شود اقدام نمایند، همچنین برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع از همه کارشناسان و علاقه مندان به نظام اسلامی و کشور برای تحقق این اهداف کمک بگیرید و در احیای قانون مداری و استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی که از اهداف حضرت امام و مقام معظم رهبری و خواست قانون اساسی به عنوان مردم سالاری دینی است، از وجود جوانان استفاده کنند.

حسینی افزود: تسهیل فضای کسب و کار، رسیدگی به معیشت مردم، ساماندهی و رسیدگی به خانواده های مستضعفین با ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان و بدوری از گدا پروری گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس رتبه سوم سپرده های بانکی را دارد اذعان داشت: وضعیت حمایت نظام بانکی از تولید و تولید کنندگان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 در ادامه مهندس حامد نوروزی معاون هماهنگ کننده ستاد ثمر استان فارس نیز ضمن تبریک به دکتر حسینعلی امیری استاندار جدید استان فارس و تشکر و قدردانی از دولت بابت حسن انتخاب شایسته ای که داشتند گفت: برای استاندار منتخب آرزوی توفیق روزافزون داریم و امیدواریم که استاندار محترم با روحیه جهادی اعتماد از دست رفته مردم را بازیابی کنند و نسبت به مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه اهتمام ورزند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما