۰
plusresetminus
به بهانه انتصاب رئیس شورای شهر شیراز به سمت مدیر عاملی پشم شیشه؛

انتصاب نابجا؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
برخی منابع خبری طی روزهای گذشته از انتصاب سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز به سمت مدیرعامل پشم شیشه(وابسته به شستا) خبر دادند.
انتصاب نابجا؟
به گزارش "حافظ نیوز"، برخی منابع خبری طی روزهای گذشته از انتصاب سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز به سمت مدیرعامل پشم شیشه(وابسته به شستا) خبر دادند.
این انتصاب در صورت اعلام از سوی منابع رسمی، در حالی صورت می‌گیرد که شیراز از معدود شهرهایی در کشور است که هنوز شهردار جدید خود را نمی‌شناسد و انتصاب عبدالحمید معافیان به عنوان شهردار جدید این شهر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
از سوی دیگر، توجه به این نکته نیز ضروری است که ریاست شورای شهری چون شیراز با توجه به قریب ۲میلیون شهروند و گستردگی مشکلات و معضلات عدیده شهری، خود یک شغل تمام وقت محسوب می‌شود و اگر رئیس شورای شهر بخواهد به تکالیف و وظایف خود به طور کامل عمل کند، قطعا وقت چندانی نخواهد داشت که بخواهد با حفظ سمت، مدیرعامل صنایع پشم شیشه با همه گستردگی خاص خود نیز بشود!
از شائبه چندشغله بودن و ابهام در حقوق دریافتی دستغیب که بگذریم، بهتر آن است که رئیس شورای شهر شیراز، به سبب پاسداشت به رای ده‌ها هزار شهروندان شیرازی و وکالت از سوی ۲میلیون نفر از ساکنان این شهر هم که شده از قبول مسئولیتی که به خدمتگزاری وی به شهروندان شیرازی خدشه جدی وارد می‌کند اجتناب ورزد.
کد مطلب : ۱۷۹۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما