۰
plusresetminus
استاندار فارس مطرح کرد

صداوسیما عامل افزایش تعاملات بین دستگاهی

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
استاندار فارس در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه بیان خدمات دستگاه‌های اجرایی در واقع بیان توانمندی نظام است، تاکید کرد: نقش صداوسیما در ایجاد تعامل بین دستگاه‌های استان بسیار کارساز است.
صداوسیما عامل افزایش تعاملات بین دستگاهی
به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان فارس، اسماعیل تبادار با اشاره به نقش صداوسیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی گفت: گستره نفوذ و میزان تأثیرگذاری صداوسیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب، فرصت خوبی برای بهره‌مندی مسؤولان از این ظرفیت کم‌نظیر است.
وی بابیان اینکه توجه به معیشت مردم و رونق اقتصاد با هدف ارتقاء توانمندی‌های فارس یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استانداری است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری امن در استان از همه نوع حمایتی برخوردار هستند.
استاندار فارس شناسایی ظرفیت‌های استان و انعکاس هوشمندانه آن‌ها توسط رسانه را یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب سرمایه‌گذار در این نقطه از کشور دانست و از متصدیان رسانه استانی درخواست کرد برای بیان و نمایش قابلیت‌های استان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
تبادار با اشاره به اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی و استفاده از آن توسط مدیران استانی، مطرح کرد: بیان تلاش، خدمات و ظرفیت‌های هر دستگاه توسط صداوسیما بیان کارآمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.
وی نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و افزود: آموزه‌های دینی به نحو مطلوب در سایه نشاط، امید و شادابی در رفتار افراد نهادینه می‌شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی و ظرفیت کم‌نظیر صداوسیما در حوزه‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص، امکانات و زیرساخت‌های گستره نفوذ و توانمندی برنامه‌سازی گفت: این قابلیت‌ها در خدمت توسعه استان و مردم فارس و در اختیار مسؤولان برای پیشبرد اهداف آن‌ها در حوزه مأموریتشان است.
سهرابی با اشاره به میزان 73 درصدی بیننده و 79 درصدی رضایت آنان از سیمای فارس و همچنین 33 درصد شنونده رادیو در این استان و اعتماد مخاطبان به حوزه اطلاعات و اخبار، از فعالیت‌های جدید گسترده این مرکز در فضای مجازی خبر داد.
کد مطلب : ۱۷۹۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما