۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

خدمتگزاری نیروهای شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی(ع)

تاریخ انتشارجمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز از توفیق خادمی نیروهای شهرداری این کلان‌شهر در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی برای سومین سال متوالی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.
خدمتگزاری نیروهای شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی(ع)
به گزارش حافظ خبر،  سعید جعفری که جهت خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) در موکب احمدبن موسی-شاهچراغ(ع)‌ در کربلای معلی بسر می‌‌برد، به گفتگو با برنامه تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی پرداخت.

وی که حضور و خادمی در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی را توفیقی می‌داند که برای سومین سال متوالی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، شامل نیروهای شهرداری شیراز شده است، از رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و قائم‌مقام شهردار به‌‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری  شیراز جهت پیگیری مصوبات و امورات مربوط به خادمین اعزامی به این موکب قدردانی کرد.

فرمانده گردان بیت‌المقدس و جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز همچنین به ذکر خاطراتی از عنایاتی که با قدم در مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام برداشته می‌شود، پرداخت و بیان کرد: روزانه ۵ هزار نفر زائر در این موکب اسکان و خدمات‌دهی می‌شوند.

به گفته جعغری؛ ۳۰ نفر از نیروهای شهرداری شیراز همگام با دیگر خادمین زوار اباعبدالله الحسین(ع) در موکب احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی مشغول خدمت‌رسانی در کمیته‌های تعمیرات، تأسیسات و نظافت هستند.

وی همچنین به فعالیت نیروهای شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ در مرز شلمچه نیز اشاره کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۷۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما