شهرداری شیراز :

خدمتگزاری نیروهای شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی(ع)

2 شهريور 1403 ساعت 17:46

گزارشگر : منیره خسروبیگ

جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز از توفیق خادمی نیروهای شهرداری این کلان‌شهر در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی برای سومین سال متوالی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.


به گزارش حافظ خبر،  سعید جعفری که جهت خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) در موکب احمدبن موسی-شاهچراغ(ع)‌ در کربلای معلی بسر می‌‌برد، به گفتگو با برنامه تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی پرداخت.

وی که حضور و خادمی در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی را توفیقی می‌داند که برای سومین سال متوالی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، شامل نیروهای شهرداری شیراز شده است، از رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و قائم‌مقام شهردار به‌‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری  شیراز جهت پیگیری مصوبات و امورات مربوط به خادمین اعزامی به این موکب قدردانی کرد.

فرمانده گردان بیت‌المقدس و جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز همچنین به ذکر خاطراتی از عنایاتی که با قدم در مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام برداشته می‌شود، پرداخت و بیان کرد: روزانه ۵ هزار نفر زائر در این موکب اسکان و خدمات‌دهی می‌شوند.

به گفته جعغری؛ ۳۰ نفر از نیروهای شهرداری شیراز همگام با دیگر خادمین زوار اباعبدالله الحسین(ع) در موکب احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در کربلای معلی مشغول خدمت‌رسانی در کمیته‌های تعمیرات، تأسیسات و نظافت هستند.

وی همچنین به فعالیت نیروهای شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ در مرز شلمچه نیز اشاره کرد.


کد مطلب: 28729

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28729/خدمتگزاری-نیروهای-شهرداری-شیراز-زوار-اربعین-حسینی-ع

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir