۰
plusresetminus
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز :

هدف اصلی دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی بود

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز با اشاره به حماسه آفرینی‌های مردم در ۸ سال دفاع مقدس گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ ۸ ساله از بین بردن انقلاب اسلامی بود. 
هدف اصلی دشمن  از بین بردن انقلاب اسلامی بود
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام یوسف خواجه امیری، با اشاره به هویت انقلاب اسلامی که نشأت گرفته ازدین اسلام ناب محمدی است افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که اصلی ترین آن آمریکای جنایت کار بوده و الان نیز دشمنی آنان با انقلاب ادامه دارد، سعی داشتند تا ذخایر ارزشمند ایران که از هر لحاظی در جهان سرآمد است را به یغما ببرند.
وی در ادامه به هویت دینی انقلاب اشاره کرد و خاطر نشان شد: سردمداران آمریکا که یک روزی خودشان را  آقای  دنیا می دانستند، اجازه نمی دادند تا ایران در هیچ زمینه ای پیشرفت داشته باشد لذا تسلط بر سلطه پذیر را در دوران قاجاریه و مشروطه به عنوان گزینه روی میز خود همیشه عنوان و عملی می کردند.
وی در ادامه با اشاره به بدترین دوران حکومت در ایران اشاره کرد و افزود: دوران ۱۳۰ساله قاجاریه منشا تمام بدبختی های بشر در ایران بوده و سردمداران این دوران به دلیل تجدد خواهی و سلطه پذیری بزرگترین خیانت را به جامعه ایرانی که با قدمتی بسیار طولانی در تاریخ جوامع بشری داشته است را به منصه ظهور گذاشته و تاریخ بزرگترین سند این وقایع تلخ را ثبت نموده است.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز،حکومت و حاکمیت منهای دین را حکومت سکولار دانست و با اشاره به این که در هر جای دنیا اگر حاکمیتی دین را فدای سیاست و سیاست را فدای دین کند قطعا شکست خواهد خورد افزود: بعد از دوران قاجار، حکومت مشروطه، و دوران ننگین پهلوی، انقلاب اسلامی به رهبری مردی فرزانه و صاحب نفس پا به عرصه وجود گذاشت که سیاست را عین دیانت و دیانت را عین سیاست به طور واقع معنا کرد. 
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی که تازه به عنوان یک نظام نوپا با معماری امام خمینی(ره) و مردم همیشه در صحنه ایجاد شده بود از همان ابتدای شکل گیری،سردمداران نظام سلطه به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند،ابراز داشت: ایران به عنوان یک منطقه ژئوپولتیک و  استراتژیک خوش آب و هوا  و منطقه  غرب آسیا به قول خودشان از نیل تا فرات برای نظام سلطه و سردمداران آن ها باغ بهشت بود و چون شاهد این بودند که با ایجاد انقلاب اسلامی دیگر جایی برای خاندان پهلوی و غلامان حلقه به گوش آن ها و  آمریکای جنایت کار نیست لذا با ایجاد جنگ و تحریک دیکتاتور زمان  صدام و همراهی تمام کشورها علیه انقلاب اسلامی وارد شدند. 
وی با اشاره به اینکه چرا امریکایی ها این قدر از انقلاب اسلامی و نشر این انقلاب در سطح جهان  واهمه دارند اذعان داشت: ترس از گسترش دین اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط جهان، آمریکایی ها و رژیم منحوس صهیونیستی را وادار می کند تا هر ساله با هر بهانه ای با هدایت شبکه های اجتماعی درون کشور اغتشاش راه بیاندازد و جوانان و نوجوانان بعضا بی اطلاع از تاریخ انقلاب را به خیابان ها بکشاند تا به اهداف شوم خود دست پیداکند.
وی در پایان خطاب به جوانان و نوجوانان دهه هفتاد به بعد گفت: جوانان و نوجوانان باید بامطالعه، تاریخ گذشته کشورشان مطلع شوند تا با کوچکترین تحولی در شبکه های اجتماعی  و رسانه های معاند تحریک و تطمیع امر دشمن نشوند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما