مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز از آمادگی شبانه روزی اکیپ های عملیاتی به منظور رسیدگی به درخواستهای مشترکان خبر داد و بر پاسخگویی شبانه روزی سامانه 121 تاکید کرد.
به گزارش حافظ خبر، یامین راست روشن بیان داشت: تلاش شبانه روزی به منظور برقراری شبکه پایدار و ارایه خدمات مطلوب به مشترکان در دستور کار همیشگی شرکت توزیع نیروی برق شیراز است.
وی پاسخگویی به مطالبات مشترکان را زمینه ساز ارتقا رضایتمندی جامعه دانست و بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 10015 تماس با سامانه 121 شرکت توزیع نیروی برق شیراز برقرار شد و تعداد 2442 مورد اکیپ عملیاتی جهت رسیدگی و رفع بی برقی اعزام شدند.
راست روشن با اشاره به آمادگی شبانه روزی اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: نیروهای شرکت در قالب ۱۳۸ اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل شامل ۲ دستگاه جرثقیل، ۸ دستگاه بالابر، ۲۴ دستگاه پیکاپ، ۷۴ دستگاه مزدا دوکابین، ۲ دستگاه دیزل، 5 گروه خط گرم و یک دستگاه عیب یاب به منظور تامین پایدار برق و رفع خاموشی های احتمالی در حال آماده باش کامل قرار داشتند.
مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز خواستار توجه هموطنان نسبت به رعایت اصول ایمنی شد و بیان داشت: از مشترکان تقاضا داریم هرگونه اقدام در حوزه های مربوط به برق را به کارشناسان ذیصلاح بسپارند.
وی همچنین از راه اندازی مسیر ارتباطی جدید مشترکین با شرکت توزیع برق شیراز خبرداد و گفت: علاوه بر تماس با سامانه ۱۲۱، استفاده از سامانه سراسری برق من و پرتال شرکت توزیع برق شیراز مشترکین همچنین با شماره گیری کد دستوری #0121*500* می توانند با شرکت توزیع برق در ارتباط باشند و از خدمات این شرکت استفاده نمایند.