۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان 

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان انجام میشود.
پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان 
به گزارش حافظ خبر،  مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای اعتلای فرهنگ و تکریم ارباب رجوع مبتنی بر خدمتگزاری مسئولانه و پیگیری و حل مشکلات و درخواست های مردم، این دیدارهای چهره به چهره به صورت منظم در مناطق یازده گانه شهرداری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.
وی این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات های مردمی و ارتباط دو سویه، موثرترین راه شناسایی درخواستها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته بندی و الویت بندی درخواست ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم. 
شایان ذکر است این دیدارها با حضور ناظرین محترم شورا در مناطق یازده گانه شهرداری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما