شورای شهر شیراز:

پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان 

9 آبان 1401 ساعت 15:58

گزارشگر : منیره خسروبیگ

پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان انجام میشود.


به گزارش حافظ خبر،  مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای اعتلای فرهنگ و تکریم ارباب رجوع مبتنی بر خدمتگزاری مسئولانه و پیگیری و حل مشکلات و درخواست های مردم، این دیدارهای چهره به چهره به صورت منظم در مناطق یازده گانه شهرداری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.
وی این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات های مردمی و ارتباط دو سویه، موثرترین راه شناسایی درخواستها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته بندی و الویت بندی درخواست ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم. 
شایان ذکر است این دیدارها با حضور ناظرین محترم شورا در مناطق یازده گانه شهرداری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 26454

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26454/پیگیری-مطالبات-مردمی-دیدار-چهره-شهروندان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir