۰
plusresetminus
امضای تفاهم‌نامه توسعه ناوگان دوگانه‌سوز

خودرو‌های عمومی مجانی گازسوز می شوند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۷
خودرو‌های عمومی بدون پرداخت هزینه، دوگانه سوز می‌شوند.
خودرو‌های عمومی مجانی گازسوز می شوند
به گزارش حافظ خبر؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح توسعه ناوگان دوگانه‌سوز کشور گفت: با اجرای طرح گازسوز کردن یک میلیون و پانصد هزار خودروی عمومی و طرح سهمیه‌بندی بنزین در مجموع روزانه حدود ۳۲ میلیون لیتر بنزین در کشور صرفه‌جویی خواهد شد که معادل تولیدات سه پالایشگاه بزرگ اصفهان، تهران و آبادان است.
علیرضا صادق‌آبادی افزود: بر اساس این طرح خودرو‌های عمومی شامل وانت بار‌ها و تاکسی‌های شهری، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای و با کمک بلاعوض دولت، گازسوز خواهند شد.
حمید قاسمی معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم گفت: مالکان خودرو‌های عمومی می‌توانند از امروز به سامانه جامع اطلاعات خودرو‌های دوگانه‌سوز (irngv.ir) مراجعه و برای ثبت تقاضای خود اقدام کنند.
وی گفت: پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، در مدت یک هفته پیامکی به متقاضیان ارسال و به افراد اعلام خواهد شد که در چه تاریخی و به کدام مرکز مجاز نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.
سقف تعهد دولت در این مصوبه برای پرداخت کمک بلاعوض به مالکان خودرو‌ها بیش از شش۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که از محل صرفه‌جویی در مصرف بنزین سهمیه‌ای تامین و پرداخت خواهد شد.
کد مطلب : ۲۲۳۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما