۰
plusresetminus
به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

برگزاری بیش از هزار برنامه استکبارستیزی و برپایی ۷۶ راهپیمایی و تجمع در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳
بیش از هزار برنامه استکبارستیزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در فارس برگزار خواهد شد.
برگزاری بیش از هزار برنامه استکبارستیزی و برپایی ۷۶ راهپیمایی و تجمع در فارس
به گزارش حافظ خبر، نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله 13 آبان, روز ملی مبارزه با جهانی و روز دانش آموز برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که میزبان خبرنگاران بود، عنوان کرد: گفته شد که در ایام محرم و صفر آنچنان که باید فضای شهری, محرمی و سیاه پوش نشده که ما این امر را قبول نداریم و فضای شهر شیراز خوب بود هرچند که جای کار بیشتری داشت و انتظار میرود در ایام پیش رو که ایام جشن و شادی میباشد نیز فضا به همان سمت برود.
وی در خصوص یوم الله 13 آبان تصریح کرد: 13 آبان 58 حرف آخر به آمریکایی ها زده شد و با گرفتن سفارت آنها فهمیدند که دیگر در کشورما جایی نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: برنامه های 13 آبان امسال همانند سال های قبل و یا حتی باتوجه به اتفاقات و صحبت ها با شور و نشاط بیشتر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از هزار برنامه به مناسبت یوم الله 13 آبان در سطح استان خواهیم داشت ، بیان کرد: در 76 نقطه از استان فارس حرکت میدانی، راهپیمایی و تجمع خواهیم داشت که از ساعت 9 صبح آغاز و تا 11:30 ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در تشریح مسیرهای راهپیمایی در شیراز اظهار داشت: مسیر اول از میدان شهدا آغاز و ازخیابان پیروزی تابست شهید دستغیب کنار مسجد شهدا ادامه دارد. یک مسیر هم از میدان شاهزاده قاسم و خیابان نه دی پیش بینی شده و به بست شهید دستغیب ختم می‌شود.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شعار محوری امسال استکبارستیزی و مقاومت اسلامی, سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا خواهد بود ، در مورد سخنران ویژه مراسم تجمع در شیراز اذعان داشت : سخنران دکتر حشمت الله قنبری که چهره ای رسانه ای, مورخ, استاد دانشگاه و فردی بی حاشیه می باشد و با دعوت ایشان می خواهیم بگوییم همه مردم مخالف آمریکا هستند و همه شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.
حجت‌الاسلام رضایی در مورد سایر برنامه های سالروز یوم الله 13 آبان اظهار داشت : همایش های مرگ بر آمریکا در تمامی دانشگاه های استان، برگزاری نمایشگاه مصور در برخی دانشگاه های استان ، قبل از خطبه های نماز جمعه دانشجویان استفاده خواهند شد ، همایش هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی در شیراز ، مسابقات هنری و کاریکاتور ، تشکیل زنجیره کوچک انسانی در مهدکودک ها ، مسابقه برد برد , تهیه برشور در ارتباط با دشمنی های آمریکا جهت توزیع میان مردم و نواختن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس استان از جمله مهم ترین برنامه های استکبارستیزی در استان فارس خواهد بود.

منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۲۱۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما