به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

برگزاری بیش از هزار برنامه استکبارستیزی و برپایی ۷۶ راهپیمایی و تجمع در فارس

11 آبان 1398 ساعت 18:13

بیش از هزار برنامه استکبارستیزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در فارس برگزار خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر، نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله 13 آبان, روز ملی مبارزه با جهانی و روز دانش آموز برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که میزبان خبرنگاران بود، عنوان کرد: گفته شد که در ایام محرم و صفر آنچنان که باید فضای شهری, محرمی و سیاه پوش نشده که ما این امر را قبول نداریم و فضای شهر شیراز خوب بود هرچند که جای کار بیشتری داشت و انتظار میرود در ایام پیش رو که ایام جشن و شادی میباشد نیز فضا به همان سمت برود.
وی در خصوص یوم الله 13 آبان تصریح کرد: 13 آبان 58 حرف آخر به آمریکایی ها زده شد و با گرفتن سفارت آنها فهمیدند که دیگر در کشورما جایی نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: برنامه های 13 آبان امسال همانند سال های قبل و یا حتی باتوجه به اتفاقات و صحبت ها با شور و نشاط بیشتر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از هزار برنامه به مناسبت یوم الله 13 آبان در سطح استان خواهیم داشت ، بیان کرد: در 76 نقطه از استان فارس حرکت میدانی، راهپیمایی و تجمع خواهیم داشت که از ساعت 9 صبح آغاز و تا 11:30 ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در تشریح مسیرهای راهپیمایی در شیراز اظهار داشت: مسیر اول از میدان شهدا آغاز و ازخیابان پیروزی تابست شهید دستغیب کنار مسجد شهدا ادامه دارد. یک مسیر هم از میدان شاهزاده قاسم و خیابان نه دی پیش بینی شده و به بست شهید دستغیب ختم می‌شود.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شعار محوری امسال استکبارستیزی و مقاومت اسلامی, سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا خواهد بود ، در مورد سخنران ویژه مراسم تجمع در شیراز اذعان داشت : سخنران دکتر حشمت الله قنبری که چهره ای رسانه ای, مورخ, استاد دانشگاه و فردی بی حاشیه می باشد و با دعوت ایشان می خواهیم بگوییم همه مردم مخالف آمریکا هستند و همه شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.
حجت‌الاسلام رضایی در مورد سایر برنامه های سالروز یوم الله 13 آبان اظهار داشت : همایش های مرگ بر آمریکا در تمامی دانشگاه های استان، برگزاری نمایشگاه مصور در برخی دانشگاه های استان ، قبل از خطبه های نماز جمعه دانشجویان استفاده خواهند شد ، همایش هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی در شیراز ، مسابقات هنری و کاریکاتور ، تشکیل زنجیره کوچک انسانی در مهدکودک ها ، مسابقه برد برد , تهیه برشور در ارتباط با دشمنی های آمریکا جهت توزیع میان مردم و نواختن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس استان از جمله مهم ترین برنامه های استکبارستیزی در استان فارس خواهد بود.

منبع: علم و فناوری


کد مطلب: 22166

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22166/برگزاری-بیش-هزار-برنامه-استکبارستیزی-برپایی-۷۶-راهپیمایی-تجمع-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir