۰
plusresetminus

رعایت قوانین کشور عراق برای همه زائران الزامی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰
در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی که با حضور ظفر افشون معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و احمدی زاده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولان کمیته های ۱۳ گانه در محل سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد مسولان کمیته ها به ارائه گزارش فعالیت های هر کمیته پرداخته و نسبت به شرح برنامه های آتی اقدام نمودند.
رعایت قوانین کشور عراق برای همه زائران الزامی است
به گزارش حافظ خبر، قائم مقام ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان بر اطلاع رسانی نقش مردمی در اربعین تاکید و خاطر نشان نمودند که هزینه های پذیرایی و دارویی زائران به صورت مردمی تامین می گردد و ستاد هماهنگی اربعین حسینی نقش تسهیل کننده و هماهنگی امور را بر عهده دارد .
ظفر افشون معاون استاندار فارس بر برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مسئولان کمیته ها تاکید و از صدا و سیمای مرکز فارس خواستند تا نسبت به اطلاع رسانی عمومی در خصوص ثبت نام از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت به جهت اربعین حسینی اقدام نماید.
احمدی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  و مسئول کمیته امنیتی و اجتماعی در این جلسه گفت: پیش بینی تمهیدات ایمنی و امنیت در استان و مرز شلمچه انجام گرفته و برای زائران اربعین حسینی آرزوی سلامتی و بهروزی نمودند.
در این جلسه بر رعایت قوانین و مقررات  کشور عراق و ضرورت همراه داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه و همچنین ثبت مهر ورود و خروج  مرزبانی در گذرنامه تاکید شد.
همچنین مسئولان کمیته ها نسبت به ارائه گزارش پیش بینی های  بهداشتی ، ایمنی و حفاظتی اقدام  و خواستار اطلاع رسانی از طریق مراجع خبری و رسانه ها شدند و از زائران خواستند تا تمهیدات پیش بینی شده را رعایت نمایند تا سفر ایمنی را پیش رو داشته باشند.
کد مطلب : ۲۱۷۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما