رعایت قوانین کشور عراق برای همه زائران الزامی است

11 مهر 1398 ساعت 19:20

در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی که با حضور ظفر افشون معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و احمدی زاده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولان کمیته های ۱۳ گانه در محل سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد مسولان کمیته ها به ارائه گزارش فعالیت های هر کمیته پرداخته و نسبت به شرح برنامه های آتی اقدام نمودند.


به گزارش حافظ خبر، قائم مقام ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان بر اطلاع رسانی نقش مردمی در اربعین تاکید و خاطر نشان نمودند که هزینه های پذیرایی و دارویی زائران به صورت مردمی تامین می گردد و ستاد هماهنگی اربعین حسینی نقش تسهیل کننده و هماهنگی امور را بر عهده دارد .
ظفر افشون معاون استاندار فارس بر برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مسئولان کمیته ها تاکید و از صدا و سیمای مرکز فارس خواستند تا نسبت به اطلاع رسانی عمومی در خصوص ثبت نام از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت به جهت اربعین حسینی اقدام نماید.
احمدی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  و مسئول کمیته امنیتی و اجتماعی در این جلسه گفت: پیش بینی تمهیدات ایمنی و امنیت در استان و مرز شلمچه انجام گرفته و برای زائران اربعین حسینی آرزوی سلامتی و بهروزی نمودند.
در این جلسه بر رعایت قوانین و مقررات  کشور عراق و ضرورت همراه داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه و همچنین ثبت مهر ورود و خروج  مرزبانی در گذرنامه تاکید شد.
همچنین مسئولان کمیته ها نسبت به ارائه گزارش پیش بینی های  بهداشتی ، ایمنی و حفاظتی اقدام  و خواستار اطلاع رسانی از طریق مراجع خبری و رسانه ها شدند و از زائران خواستند تا تمهیدات پیش بینی شده را رعایت نمایند تا سفر ایمنی را پیش رو داشته باشند.


کد مطلب: 21728

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21728/رعایت-قوانین-کشور-عراق-همه-زائران-الزامی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir