۰
plusresetminus

تجلیل از فعالان حوزه گردشگری فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
سفر سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر به فارس و ایجاد ۳۰ هزار شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم در صنعت گردشگری فارس
تجلیل از فعالان حوزه گردشگری فارس
به گزارش حافظ خبر، در مراسمی از فعالان برتر حوزه گردشگری استان که نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر استان داشتند، امروز تجلیل شد.
 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در این مراسم با بیان اینکه فعالان گردشگری فارس سالانه میزبان حدود پنج میلیون گردشگر هستند، افزود: هم اکنون سی هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در صنعت گردشگری استان فارس مشغول به فعالیت هستند.
امیری گفت: توسعه گردشگری می‌تواند سبب اشتغال پایدار در هر منطقه شود و به همین دلیل «گردشگری و اشتغال، آینده‌ای بهتر برای همه» به عنوان شعار امسال هفته گردشگری است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان این که استقبال سرمایه گذاران استان از حوزه گردشگری افزایش داشته است، افزود:  ۱۳۷ طرح فعال در حوزه گردشگری و تاسیسات گردشگری با اعتبار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تا پیش از سال ۹۸، در استان فارس آغاز شده است .
امیری گفت: امسال هم بیش از ۱۸۱ موافقت اصولی و ۲۱مجوز ایجاد در حوزه تاسیسات گردشگری و در استان صادر شده که نسبت به پارسال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: ۱۰۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۰۵ اقامتگاه بوم گردی، ۲۴ مجمتع گردشگری و هزار و ۶۲۷ راهنمای گردشگری هم اکنون در استان فارس فعالیت می‌کنند.
صداوسیما
کد مطلب : ۲۱۷۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما