تجلیل از فعالان حوزه گردشگری فارس

11 مهر 1398 ساعت 19:05

سفر سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر به فارس و ایجاد ۳۰ هزار شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم در صنعت گردشگری فارس


به گزارش حافظ خبر، در مراسمی از فعالان برتر حوزه گردشگری استان که نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر استان داشتند، امروز تجلیل شد.
 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در این مراسم با بیان اینکه فعالان گردشگری فارس سالانه میزبان حدود پنج میلیون گردشگر هستند، افزود: هم اکنون سی هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در صنعت گردشگری استان فارس مشغول به فعالیت هستند.
امیری گفت: توسعه گردشگری می‌تواند سبب اشتغال پایدار در هر منطقه شود و به همین دلیل «گردشگری و اشتغال، آینده‌ای بهتر برای همه» به عنوان شعار امسال هفته گردشگری است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان این که استقبال سرمایه گذاران استان از حوزه گردشگری افزایش داشته است، افزود:  ۱۳۷ طرح فعال در حوزه گردشگری و تاسیسات گردشگری با اعتبار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تا پیش از سال ۹۸، در استان فارس آغاز شده است .
امیری گفت: امسال هم بیش از ۱۸۱ موافقت اصولی و ۲۱مجوز ایجاد در حوزه تاسیسات گردشگری و در استان صادر شده که نسبت به پارسال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: ۱۰۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۰۵ اقامتگاه بوم گردی، ۲۴ مجمتع گردشگری و هزار و ۶۲۷ راهنمای گردشگری هم اکنون در استان فارس فعالیت می‌کنند.
صداوسیما


کد مطلب: 21725

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21725/تجلیل-فعالان-حوزه-گردشگری-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir