۱
plusresetminus

نقد و بررسی فیلم «داستان‌هایی که می‌گوییم»

تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
بازسازی های استادانه و باورپذیر و ترکیب آنها با تصاویر واقعی، فاش کردن رازها و شنیدن اعترافهای عجیب آنقدر دیدن این فیلم را لذت بخش می کند که می توان گفت این فیلم یکی از بهترین های سینمای مستند کاناداست.
نقد و بررسی فیلم «داستان‌هایی که می‌گوییم»
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در ادامه برنامه های نقد و بررسی فیلم های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان فیلم مستند «داستان‌هایی که می‌گوییم» را به نمایش، نقد و بررسی شد.کارگردان: سارا پلی
مدت زمان: ١٠٠ دقیقه
سال تولید: ٢٠١٢ کانادا
درباره فیلم: بازسازی های استادانه و باورپذیر و ترکیب آنها با تصاویر واقعی، فاش کردن رازها و شنیدن اعترافهای عجیب آنقدر دیدن این فیلم را لذت بخش می کند که می توان گفت این فیلم یکی از بهترین های سینمای مستند کاناداست.
خلاصه داستان: نقش اصلی داستان فیلم در واقع مادر سارا پلی است که سالها پیش فوت کرده بود. شخصیتی که در ابتدای فیلم همه او را مادر و همسری یک رو و صادق می پندارند ولی به مرور شخصیت پیچیده و پر راز و رمز او مخاطب را حیرت زده می کند. آخرین پلان فیلم هم یک شوک پایانی و دوست داشتنی است.
این فیلم روز چهارشنبه ٩ مرداد ماه جاری، ساعت ١٧، در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اکران شد.
 
کد مطلب : ۲۰۹۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما