نقد و بررسی فیلم «داستان‌هایی که می‌گوییم»

5 مرداد 1398 ساعت 10:54

بازسازی های استادانه و باورپذیر و ترکیب آنها با تصاویر واقعی، فاش کردن رازها و شنیدن اعترافهای عجیب آنقدر دیدن این فیلم را لذت بخش می کند که می توان گفت این فیلم یکی از بهترین های سینمای مستند کاناداست.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در ادامه برنامه های نقد و بررسی فیلم های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان فیلم مستند «داستان‌هایی که می‌گوییم» را به نمایش، نقد و بررسی شد.کارگردان: سارا پلی
مدت زمان: ١٠٠ دقیقه
سال تولید: ٢٠١٢ کانادا
درباره فیلم: بازسازی های استادانه و باورپذیر و ترکیب آنها با تصاویر واقعی، فاش کردن رازها و شنیدن اعترافهای عجیب آنقدر دیدن این فیلم را لذت بخش می کند که می توان گفت این فیلم یکی از بهترین های سینمای مستند کاناداست.
خلاصه داستان: نقش اصلی داستان فیلم در واقع مادر سارا پلی است که سالها پیش فوت کرده بود. شخصیتی که در ابتدای فیلم همه او را مادر و همسری یک رو و صادق می پندارند ولی به مرور شخصیت پیچیده و پر راز و رمز او مخاطب را حیرت زده می کند. آخرین پلان فیلم هم یک شوک پایانی و دوست داشتنی است.
این فیلم روز چهارشنبه ٩ مرداد ماه جاری، ساعت ١٧، در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اکران شد.
 


کد مطلب: 20976

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20976/نقد-بررسی-فیلم-داستان-هایی-می-گوییم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir