۰
plusresetminus
فرمانده انتظامي فارس :

ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي خود سازي

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
فرمانده انتظامي استان گفت: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي خود سازي و راز و نياز با خداوند است.
ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي خود سازي
به گزارش حافظ خبر، سردار "احمد علي گودرزي" ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، اظهار كرد: روزه يك نعمت الهي و ماه مبارك رمضان يك فرصت استثنايي براي راز و نياز با خدا و درخواست از درگاه خداوند است.
وي گفت: روزه عبادتي است كه در ره پويي بشر به سوي كمال و تعالي نقش بسزايي دارد و براي رستگاري انسان و رهايي او از قيد تن و توجه او به افق هاي سبز واجب شده است.
فرمانده انتظامي فارس تصريح كرد: انسان خو گرفته با روزمرگي در يك اردوي معنوي يك ماهه، رهايي از بند تن و زنگار زدايي از دل را با هم تجربه و غلبه بر خواهش هاي دل را تمرين مي كند و لذت آسماني شدن را مي چشد.
سردار گودرزي خاطر نشان كرد: ماه رمضان بستري را فراهم مي كند تا شاخص هاي راستگويي، صداقت و سلامت اجتماعي افزايش يابد كه نتيجه آن پويايي جامعه، تقويت اعتماد اجتماعي در ميان اعضاي خانواده و ديگر نهادهاي اجتماعي و كاهش آسيب ها و انحراف ها است.
وي ادامه داد: جامعه ايماني و قرآني ما در اين ماه براي خيزش و حركت آماده است چرا كه به بركت جريان معنويت، بسياري از آلودگي ها و شرارت ها در جامعه كاسته مي شود و انگيزه هاي مجرمانه از بين رفته و زمينه اصلاح جامعه فراهم مي شود.
 
کد مطلب : ۲۰۲۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما