فرمانده انتظامي فارس :

ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي خود سازي

16 ارديبهشت 1398 ساعت 13:16

فرمانده انتظامي استان گفت: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي خود سازي و راز و نياز با خداوند است.


به گزارش حافظ خبر، سردار "احمد علي گودرزي" ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، اظهار كرد: روزه يك نعمت الهي و ماه مبارك رمضان يك فرصت استثنايي براي راز و نياز با خدا و درخواست از درگاه خداوند است.
وي گفت: روزه عبادتي است كه در ره پويي بشر به سوي كمال و تعالي نقش بسزايي دارد و براي رستگاري انسان و رهايي او از قيد تن و توجه او به افق هاي سبز واجب شده است.
فرمانده انتظامي فارس تصريح كرد: انسان خو گرفته با روزمرگي در يك اردوي معنوي يك ماهه، رهايي از بند تن و زنگار زدايي از دل را با هم تجربه و غلبه بر خواهش هاي دل را تمرين مي كند و لذت آسماني شدن را مي چشد.
سردار گودرزي خاطر نشان كرد: ماه رمضان بستري را فراهم مي كند تا شاخص هاي راستگويي، صداقت و سلامت اجتماعي افزايش يابد كه نتيجه آن پويايي جامعه، تقويت اعتماد اجتماعي در ميان اعضاي خانواده و ديگر نهادهاي اجتماعي و كاهش آسيب ها و انحراف ها است.
وي ادامه داد: جامعه ايماني و قرآني ما در اين ماه براي خيزش و حركت آماده است چرا كه به بركت جريان معنويت، بسياري از آلودگي ها و شرارت ها در جامعه كاسته مي شود و انگيزه هاي مجرمانه از بين رفته و زمينه اصلاح جامعه فراهم مي شود.
 


کد مطلب: 20274

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20274/ماه-مبارك-رمضان-بهترين-فرصت-براي-خود-سازي

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir