۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز:

اجرای 500 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشان در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: از ابتدای ساعات امروز تا ساعت 19:00 سه هزار تماس با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز گرفته شد که 500 عملیات انجام و 30 مورد نجات یافته داشتیم.
اجرای 500 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشان در شیراز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، محمد هادی قانع گفت: نیروهای سازمان آتش‌نشانی در تمامی مناطق شهر مستقر هستند و طبق فراخوان اعلام شده، نیروهای بازنشسته و تعداد 200 نفر از نیروهای آتش‌نشان داوطلب که از قبل آموزش‌های لازم را دیده بودند و نیروهایی که در شیفت استراحت بودند، به وضعیت آتش‌نشانی برگردانده‌ و به حالت آماده‌باش هستند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز در ادامه به عملیات‌های صورت گرفته پرداخت و بیان کرد: از ابتدای ساعات امروز تا ساعت 19:00 سه هزار تماس با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز گرفته شد که 500 عملیات انجام و 30 مورد نجات یافته داشتیم که عمده عملیات‌ها رفع آب گرفتگی، انتقال و جابجایی افراد گرفتار بود. 
وی افزود: مسئولیت ما تأمین ایمنی تمام شهر است و در عملیات‌های صورت پذیرفته تمام نقاط شهر را بواسطه 21 ایستگاه آتش‌نشانی پوشش دادیم و تمامی مسافران نوروزی در بیش از 20 مرکز اسکان استقرار یافتند و عملیات امدادرسانی به دلیل وسعت مناطق سیل زده تا فردا صبح ادامه دارد.
کد مطلب : ۱۹۸۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما