مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز:

اجرای 500 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشان در شیراز

7 فروردين 1398 ساعت 11:38

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: از ابتدای ساعات امروز تا ساعت 19:00 سه هزار تماس با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز گرفته شد که 500 عملیات انجام و 30 مورد نجات یافته داشتیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، محمد هادی قانع گفت: نیروهای سازمان آتش‌نشانی در تمامی مناطق شهر مستقر هستند و طبق فراخوان اعلام شده، نیروهای بازنشسته و تعداد 200 نفر از نیروهای آتش‌نشان داوطلب که از قبل آموزش‌های لازم را دیده بودند و نیروهایی که در شیفت استراحت بودند، به وضعیت آتش‌نشانی برگردانده‌ و به حالت آماده‌باش هستند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز در ادامه به عملیات‌های صورت گرفته پرداخت و بیان کرد: از ابتدای ساعات امروز تا ساعت 19:00 سه هزار تماس با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز گرفته شد که 500 عملیات انجام و 30 مورد نجات یافته داشتیم که عمده عملیات‌ها رفع آب گرفتگی، انتقال و جابجایی افراد گرفتار بود. 
وی افزود: مسئولیت ما تأمین ایمنی تمام شهر است و در عملیات‌های صورت پذیرفته تمام نقاط شهر را بواسطه 21 ایستگاه آتش‌نشانی پوشش دادیم و تمامی مسافران نوروزی در بیش از 20 مرکز اسکان استقرار یافتند و عملیات امدادرسانی به دلیل وسعت مناطق سیل زده تا فردا صبح ادامه دارد.


کد مطلب: 19865

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19865/اجرای-500-عملیات-توسط-نیروهای-آتش-نشان-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir