۰
plusresetminus
معاون عملیات ناجا عنوان کرد:

مبارزه با قاچاق كالا و سلاح غيرمجاز اولويت ناجا در سال 98

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
معاون عمليات ناجا با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با قاچاق، مبارزه با اين پديده شوم را اولويت ناجا در سال پیش روز اعلام كرد .
مبارزه با قاچاق كالا و سلاح غيرمجاز اولويت ناجا در سال 98
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از سایت پايگاه خبري پليس، سردار حسين ساجدي‌نيا در چهارمين جلسه قرارگاه نوروزي امام علي (ع) پليس فارس و در جمع معاونان و روساي پليس‌هاي تخصصي، ضمن تبريك سال نو، بيان كرد: كاركنان زحمتكش نيروي انتظامي بايد با هوشياري براي برقراري نظم و امنيت و پاسداري از حريم ولايت، عزم خود را در مبارزه و مقابله با دشمن جزم و تهيدات را به فرصت تبديل كنند . 
معاون عمليات ناجا عنوان كرد: بايد توان رزم و آمادگي خود را در نيروي انتظامي بيشتر بالا ببريم تا جرايم علي الخصوص سرقت در سال 98 روند رو به كاهش داشته باشد . 
ساجدی نیا با بيان اينكه مبارزه با كالاي قاچاق، جزو اوليت هاي نيروي انتظامي در سال 98 است، تصريح كرد: استان فارس كه در مسير ترانزيت قاچاق كالا از جنوب به شمال كشور قرار دارد، پليس آن بايد با برنامه ريزي و تمركز بر مبادي اصلي، آن مسيرها را كنترل و با قاچاقچيان به شدت و برابر قانون برخورد كند . 
وي با بيان اينكه فارس با توجه به وضعيت جغرافيايي همواره در مولفه هاي امنيتي كشور تاثير گذار است، خاطر نشان كرد: در ذهن ما اين تصور است كه نيروي انتظامي استان فارس هميشه بايد اول و در قله باشد . 
معاون عمليات ناجا با اشاره به اينكه رضايتمندي مردم از نيروي انتظامي را بايد قدر بدانيم، خاطر نشان كرد: ما بايد با برنامه ريزي بتوانيم امنيت پايدار در كشور را برقرار و تثبيت كنيم . 
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه امنيت مردم خط قرمز پليس است، عنوان داشت: ما بايد به طور مستمر وظيفه خود را به درستي انجام دهيم تا مردم در آسايش و آرامش زندگي كنند . 
کد مطلب : ۱۹۸۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما