معاون عملیات ناجا عنوان کرد:

مبارزه با قاچاق كالا و سلاح غيرمجاز اولويت ناجا در سال 98

4 فروردين 1398 ساعت 12:03

معاون عمليات ناجا با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با قاچاق، مبارزه با اين پديده شوم را اولويت ناجا در سال پیش روز اعلام كرد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از سایت پايگاه خبري پليس، سردار حسين ساجدي‌نيا در چهارمين جلسه قرارگاه نوروزي امام علي (ع) پليس فارس و در جمع معاونان و روساي پليس‌هاي تخصصي، ضمن تبريك سال نو، بيان كرد: كاركنان زحمتكش نيروي انتظامي بايد با هوشياري براي برقراري نظم و امنيت و پاسداري از حريم ولايت، عزم خود را در مبارزه و مقابله با دشمن جزم و تهيدات را به فرصت تبديل كنند . 
معاون عمليات ناجا عنوان كرد: بايد توان رزم و آمادگي خود را در نيروي انتظامي بيشتر بالا ببريم تا جرايم علي الخصوص سرقت در سال 98 روند رو به كاهش داشته باشد . 
ساجدی نیا با بيان اينكه مبارزه با كالاي قاچاق، جزو اوليت هاي نيروي انتظامي در سال 98 است، تصريح كرد: استان فارس كه در مسير ترانزيت قاچاق كالا از جنوب به شمال كشور قرار دارد، پليس آن بايد با برنامه ريزي و تمركز بر مبادي اصلي، آن مسيرها را كنترل و با قاچاقچيان به شدت و برابر قانون برخورد كند . 
وي با بيان اينكه فارس با توجه به وضعيت جغرافيايي همواره در مولفه هاي امنيتي كشور تاثير گذار است، خاطر نشان كرد: در ذهن ما اين تصور است كه نيروي انتظامي استان فارس هميشه بايد اول و در قله باشد . 
معاون عمليات ناجا با اشاره به اينكه رضايتمندي مردم از نيروي انتظامي را بايد قدر بدانيم، خاطر نشان كرد: ما بايد با برنامه ريزي بتوانيم امنيت پايدار در كشور را برقرار و تثبيت كنيم . 
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه امنيت مردم خط قرمز پليس است، عنوان داشت: ما بايد به طور مستمر وظيفه خود را به درستي انجام دهيم تا مردم در آسايش و آرامش زندگي كنند . 


کد مطلب: 19827

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19827/مبارزه-قاچاق-كالا-سلاح-غيرمجاز-اولويت-ناجا-سال-98

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir