۰
plusresetminus
مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبرداد:

فروش اینترنتی بلیت اماکن گردشگری فارس در نوروز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۵
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس گفت: بلیت ورودی برخی از اماکن گردشگری استان فارس نوروز امسال به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
فروش اینترنتی بلیت اماکن گردشگری فارس در نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،   تکمیل می‌شود، افزود: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند بلیت موزه‌ها و فضاهای گردشگری را در کنار گیشه‌ها و باجه ، به شیوه اینترنتی خریداری کنند.
امیری گفت: فروش بلیت از طریق وب سایت و نرم افزار تلفن همراه امکان پذیر می‌شود و گیت‌های کنترل تردد متصل به سامانه، برای شناسایی و مکانیزه کردن کل فرآیند تهیه بلیت و کنترل ورود بازدید کنندگان در اماکن گردشگری استقرار می‌یابد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از مزایای این طرح جلوگیری از چاپ بلیت‌های کاغذی رنگی در چاپخانه مرکزی دولتی و دشواری‌های انتقال آن به مراکز استان‌ها و شهرستانها، نظارت دقیق بر سیستم فروش و عرضه بلیت، دریافت آمار‌های به روز و لحظه ای، سرعت، سهولت و حذف صف‌های طولانی تهیه بلیت و راه اندازی مراکز فروش بلیت به صورت کاملا مکانیزه و خودکار است.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود در مجموعه‌های اصلی پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم، آرامگاه سعدی، حافظ، مجموعه زندیه و  برخی شهر‌ها مانند بیشاپور از این روش استفاده شود.
کد مطلب : ۱۹۷۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما