مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبرداد:

فروش اینترنتی بلیت اماکن گردشگری فارس در نوروز

20 اسفند 1397 ساعت 7:35

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس گفت: بلیت ورودی برخی از اماکن گردشگری استان فارس نوروز امسال به صورت اینترنتی به فروش می رسد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،   تکمیل می‌شود، افزود: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند بلیت موزه‌ها و فضاهای گردشگری را در کنار گیشه‌ها و باجه ، به شیوه اینترنتی خریداری کنند.
امیری گفت: فروش بلیت از طریق وب سایت و نرم افزار تلفن همراه امکان پذیر می‌شود و گیت‌های کنترل تردد متصل به سامانه، برای شناسایی و مکانیزه کردن کل فرآیند تهیه بلیت و کنترل ورود بازدید کنندگان در اماکن گردشگری استقرار می‌یابد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از مزایای این طرح جلوگیری از چاپ بلیت‌های کاغذی رنگی در چاپخانه مرکزی دولتی و دشواری‌های انتقال آن به مراکز استان‌ها و شهرستانها، نظارت دقیق بر سیستم فروش و عرضه بلیت، دریافت آمار‌های به روز و لحظه ای، سرعت، سهولت و حذف صف‌های طولانی تهیه بلیت و راه اندازی مراکز فروش بلیت به صورت کاملا مکانیزه و خودکار است.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود در مجموعه‌های اصلی پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم، آرامگاه سعدی، حافظ، مجموعه زندیه و  برخی شهر‌ها مانند بیشاپور از این روش استفاده شود.


کد مطلب: 19701

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19701/فروش-اینترنتی-بلیت-اماکن-گردشگری-فارس-نوروز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir