۰
plusresetminus
وزیر بهداشت:

پروفسو خدادوست زندگی خود را وقف مردم کرده بود/ منش اخلاقی خدادوست الگوی دانشجویان قرارگیرد

تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: منش و سجایای اخلاقی، معرفتی و نیز موقعیت علمی، تحقیقاتی و پژوهشی مرحوم خدا دوست باید الگو وراهنمای عملی دانشجویان قرار گیرد.
پروفسو خدادوست زندگی خود را وقف مردم کرده بود/ منش اخلاقی خدادوست الگوی دانشجویان قرارگیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزسیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهرامروز در آیین گرامیداشت مرحوم زنده‌یاد علی‌اصغر خدادوست اظهار داشت: دانشجویان جوان به ویژه رشته‌های پزشکی زمانی می‌تواند  فعالیت‌های علمی و اخلاقی مرحوم خدادوست  را به عنوان الگو  و راهنمای خود قرار دهند که  نوع‌دوستی و مردم دوستی وی را سرلوحه برنامه‌های خود کنند.
وی با اشاره به اینکه مرحوم خدادوست به دنبال شهرت نبود و تمام زندگی علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را وقف مردم می‌کرد افزود: افتخار ایرانیان است که این پزشک حاذق و نابغه  ایرانی توانست  خدمات موثر و ارزنده‌ای به علم پزشکی دنیا عرضه و فرهنگ این مرز وبوم را در مجامع علمی و بین المللی جهانی معرفی کند.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: معرفت و انسان دوست بودن زنده یاد خدادوست موجب شد میان مردم و بیماران در جایگاه ویژه‌ای قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این آیین اظهار داشت: علاوه بر خدمات علمی زنده‌یاد خدادوست، دیگر فعالیت‌های وی  نیز باعث ماندگاری در میان جوامع علمی و تحقیقاتی کشور به ویژه دنیا شد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی خاطرنشان کرد: از متولیان آموزشی درخواست می‌شود، سجایای علمی و اخلاقی مرحوم خدادوست را  به عنوان فرهنگ در کلاس‌های آموزشی به دانشجویان جوان ارائه کنند.
درادامه این آیین پیام آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز در مورد زنده‌یاد مرحوم خدادوست قرائت شد.
کد مطلب : ۱۹۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما