۰
plusresetminus
انتقاد استاندار فارس از عدم تشکیل منظم جلسات شورای آموزش‌وپرورش

با حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، استرس خانواده ها کم شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵
استاندار فارس با بیان اینکه حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خانواده ها را از استرس دور کرد، گفت: برای حل مشکلات آموزش‌وپرورش، نیاز به برنامه‌ریزی مبنایی عملیاتی برای سال آینده خواهیم داشت.
با حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، استرس خانواده ها کم شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزاسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در یک‌صد و بیست و چهارمین نشست شورای آمورش و پرورش اظهار داشت: نگرانی‌هایی در این نشست در مورد آموزش‌وپرورش فارس مطرح شد که سریعاً باید برای حل مشکلات اقدام کرد که این اقدام نیز نیاز به مدیریت دارد و باید تمام جوانب موضوع دیده شود، بنابراین از اداره کل آموزش‌وپرورش فارس، برنامه‌ریزی مبنایی عملیاتی در این زمینه برای سال آینده می‌خواهیم.
بنا به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس و دستور کار جلسه مذکور، کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات روستا مرکزی، مطالبات معوق و... ازجمله مشکلات آموزش‌وپرورش استان فارس مطرح شد.
استاندار فارس با بیان اینکه اولین موضوع ما آموزش‌وپرورش است اما اعتبارات آن ملی است و ما دخالتی در آن نداریم، خاطرنشان کرد: بنده به معاون رئیس‌جمهور در خصوص آسیب‌های استان و مشکلات آموزش‌وپرورش همچون مطالبات معوق، کمبود نیروی انسانی و... نامه نوشته و پی گیر قضیه هستیم.
مقام عالی دولت در استان فارس همچنین گفت: به‌هرحال تنگناها در آموزش‌وپرورش بسیار است اما نمی‌توان مدام آه و ناله سر داد و کاری نکرد.
تبادار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، این حرکت را مثبت قلمداد کرد و گفت: شما با این کار خانواده ها را از استرس دور کرده اید اما باید با رویکرد جدید شاهد رشد و توسعه بیشتر نیز باشیم.
وی همچنین گفت: باید سعی شود در شورای آموزش و پرورش به قوت های این سازمان نیز پرداخته شود.
استاندار فارس در ابتدای این نشست نیز با انتقاد از عدم تشکیل منظم شورای آموزش‌وپرورش اظهار داشت: 3 بار تذکر داده‌ام که چرا جلسات شورای آموزش‌وپرورش تشکیل نمی‌شود که در جواب گفته‌اند چون موضوعی نداریم جلسات تشکیل نمی‌شود! که سؤال بنده این است چرا نباید موضوعی برای تشکیل جلسه وجود نداشته باشد تا جلسات منظم تشکیل شود؟
کد مطلب : ۱۹۰۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما