۰
plusresetminus

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درشعب مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله//نگاه مسلمانان به مسائل مختلف فاطمی باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۴
حجت الاسلام دکتر منصور برزگر اظهار داشت: نگاه مسلمانان به مسائل گوناگون جامعه باید نگاهی فاطمی(س) باشد و آنچه که در سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) بیش از همه چیز جلوه گری می کند، نگاه خاص حضرت صدیقه کبری(س) به مسئله امامت و ولایت است.
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درشعب مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله//نگاه مسلمانان به مسائل مختلف فاطمی باشد
به گزارش "حافظ نیوزحجت الاسلام دکتر منصور برزگر اظهار داشت: نگاه مسلمانان به مسائل گوناگون جامعه باید نگاهی فاطمی(س) باشد و آنچه که در سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) بیش از همه چیز جلوه گری می کند، نگاه خاص حضرت صدیقه کبری(س) به مسئله امامت و ولایت است.
مدیرمؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله خاطرنشان کرد: مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) طبق روال سال های گذشته با حضورقاریان و حافظان و سایر فعالان قرآنی در شعب و مراکز آموزشی مؤسسه برگزار می شود.
وی ادامه داد: عظمت و عزت دنیای اسلام به پاس خدمات و جان فشانی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است و دوران پرفراز و نشیب زندگی حضرت فاطمه(س) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز شد.
دبیرکارگروه قرآن وعترت خاتم الاوصیاء(عج) سپاه افزود: در نگاه متعالی و در افق دید روشن حضرت زهرا(س) توجه به امامت و ولایت در حکومت اسلامی باعث دوری مردم از تفرقه، جاری شدن احکام دین در جامعه و حاکم شدن اصل وحدت و یکپارچگی در بین امت می شود.
دکتر برزگر تصریح کرد: مراسم های عزاداری دختر گرامی پیامبراکرم(ص) روز چهارشنبه 11 بهمن ماه به میزبانی شعب موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در سراسر کشور با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) و سخنرانی مبلغین و عالمان دینی برگزار می شود.
وی در پایان  ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در برگزاری برنامه‌ها گفت: از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و بهره مندی از فیوضات ایام شهادت بی بی دو عالم دعوت به عمل می آید.
کد مطلب : ۱۸۸۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما