۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس مطرح کرد:

تقویت بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی/ برنامه های بسیج دانشجویی فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برنامه این تشکل برای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم که بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.
تقویت بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی/ برنامه های بسیج دانشجویی فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل قزل سفلی در مراسم اختتامیه دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان، مسئولیت را یک امتحان الهی دانست و اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خودسازی و در نظام الهی و ولایی وسیله ای برای کسب فضایل الهی، معنوی و رسیدن به قرب الی الله است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بر شناخت ابزارهای خودسازی تاکید و تصریح کرد: خودارزیابی در رشد هر مسئولی موثر است.
قزل سفلی خطاب به مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی، بر تقویت بعدهای جسمانی، ذهنی، عاطفی و معنوی تاکید کرد و با بیان اینکه این بعدها نمایش اجتماعی مسئولان است اضافه کرد: باید برای تقویت تعقل، تفکر، سیرمطالعاتی، کسب علم، تخصص افراد زیرمجموعه و استفاده از ظرفیت باتجربه ها برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
وی با تاکید بر تقویت بعد جسمانی، ورزش کردن، تغذیه مناسب، پیشگیری از بیماری ها، آراستگی جسمانی و جدی گرفتن ورزش را بخشی از این بعد برشمرد و افزود: تلاوت قرآن و مطالعه دینی را باید تقویت کنیم و از دعا و نیاش نیز غافل نشویم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر همدلی، صبوری، صممیت، کمک به دیگران و خوش خلقی، به رویکردهای جدید سال تحصیلی این تشکل دانشجویی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.
قزل سفلی از برنامه های بسیج دانشجویی استان فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق محروم، حاشیه شهر و خوابگاه های خودگردان دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها از ظرفیت دانش آموختگان دوره های طرح ولایت و خط امام(ره) و دانشجویان نخبه استفاده و برای ارتقای سطح علمی و تحصیلی دانشجویان بسیجی بستر ایجاد کنند.
وی در ادامه با تاکید بر تربیت نیروی فکری برای انقلاب اسلامی از طریق جذب، سازماندهی، شبکه سازی و توانمندسازی بیان داشت: مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها برای افزایش مطالعه دانشجویان بسیجی برنامه ریزی لازم انجام دهند و بستر مطالعه را برای آن ها فراهم کنند.
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به تهیه و ایجاد شبکه مدیریتی در این تشکل دانشجویی، بر سازماندهی مناسب دانشجویان بسیجی در بسیج دانشجویی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که دانشجویان بسیجی نسبت به مسائل روز و سیاسی منفعل نباشند و بسیج دانشجویی نیز با حفظ چارچوب ها چتری برای سلیقه های مختلف باشد.
 
کد مطلب : ۱۷۸۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما