مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس مطرح کرد:

تقویت بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی/ برنامه های بسیج دانشجویی فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی

25 شهريور 1396 ساعت 19:56

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برنامه این تشکل برای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم که بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.


به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل قزل سفلی در مراسم اختتامیه دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان، مسئولیت را یک امتحان الهی دانست و اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خودسازی و در نظام الهی و ولایی وسیله ای برای کسب فضایل الهی، معنوی و رسیدن به قرب الی الله است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بر شناخت ابزارهای خودسازی تاکید و تصریح کرد: خودارزیابی در رشد هر مسئولی موثر است.
قزل سفلی خطاب به مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی، بر تقویت بعدهای جسمانی، ذهنی، عاطفی و معنوی تاکید کرد و با بیان اینکه این بعدها نمایش اجتماعی مسئولان است اضافه کرد: باید برای تقویت تعقل، تفکر، سیرمطالعاتی، کسب علم، تخصص افراد زیرمجموعه و استفاده از ظرفیت باتجربه ها برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
وی با تاکید بر تقویت بعد جسمانی، ورزش کردن، تغذیه مناسب، پیشگیری از بیماری ها، آراستگی جسمانی و جدی گرفتن ورزش را بخشی از این بعد برشمرد و افزود: تلاوت قرآن و مطالعه دینی را باید تقویت کنیم و از دعا و نیاش نیز غافل نشویم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر همدلی، صبوری، صممیت، کمک به دیگران و خوش خلقی، به رویکردهای جدید سال تحصیلی این تشکل دانشجویی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.
قزل سفلی از برنامه های بسیج دانشجویی استان فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق محروم، حاشیه شهر و خوابگاه های خودگردان دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها از ظرفیت دانش آموختگان دوره های طرح ولایت و خط امام(ره) و دانشجویان نخبه استفاده و برای ارتقای سطح علمی و تحصیلی دانشجویان بسیجی بستر ایجاد کنند.
وی در ادامه با تاکید بر تربیت نیروی فکری برای انقلاب اسلامی از طریق جذب، سازماندهی، شبکه سازی و توانمندسازی بیان داشت: مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها برای افزایش مطالعه دانشجویان بسیجی برنامه ریزی لازم انجام دهند و بستر مطالعه را برای آن ها فراهم کنند.
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به تهیه و ایجاد شبکه مدیریتی در این تشکل دانشجویی، بر سازماندهی مناسب دانشجویان بسیجی در بسیج دانشجویی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که دانشجویان بسیجی نسبت به مسائل روز و سیاسی منفعل نباشند و بسیج دانشجویی نیز با حفظ چارچوب ها چتری برای سلیقه های مختلف باشد.
 


کد مطلب: 17844

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17844/تقویت-بعد-علمی-اجتماعی-بسیج-دانشجویی-برنامه-های-فارس-زمینه-کاهش-آسیب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir