۰
plusresetminus
شیراز؛

بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار حریق شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
بخشی از بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار آتش سوزی شد.
بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار حریق شد
به گزارش "حافظ نیوز"،مدیر عامل سازنمان آتش شنانی شیراز از حریق در بیمارستان اردیبهشت شیراز خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز طبقه سوم بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار آتش‌سوزی شد و به دنبال این حادثه چهار دستگاه خودرو از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
مدیر روابط‌عمومی اورژانس استان فارس با بیان اینکه علت حادثه مشخص نیست، گفت: اتوبوس آمبولانس در محل مستقر است و بیشتر مراجعان به اکیپ‌های امدادی به دلیل دودزدگی و ترس بوده است.
همتی افزود: آتش‌سوزی بیمارستان مهار شده است.
محمد مهدی شایق ادامه داد: در راه پله طبقه سوم این بیمارستان داربست نصب شده بود که بر روی ان برزنت قرار داشت و کنار آن نیز در حال جوشکاری بودند که ناگهان برزنت آتش می گیرد و دود وارد طبقه می شود.
وی از اعزام 4 دستگاه خودرو آتش‌نشان خبر داد و افزود: بلافاصله طبقه سوم این بیمارستان تخلیه و آتش مهار شد.
وی بیان کرد: در این راستا بلافاصله طبقه سوم تخلیه شد و عملیات مهار آتش نیز صورت گرفت. در این حریق کسی آسیب ندید و خسارتهای جزئی نیز به ساختمان وارد شده است.
مدیر عامل آتش نشانی شیراز ادامه داد: در حال حاضر اتش اطفاء شده و عملیات تخلیه دود نیز صورت گرفته است.
شایق بیان کرد: در این حریق کسی آسیب ندید و خسارتهای جزئی نیز به ساختمان وارد شده است                                                                                      دکتر سید منیر الدین دبیری رئیس بیمارستان اردیبهشت شیراز هم گفت: در این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم و تنها به 2 نفر از پرسنل بیمارستان مصدومیت جزئی وارد شده که به موقع مصدومان از محل حادثه خارج شدند تحت درمان قرار گرفتند.

وی گفت: ابتدا توسط پرسنل اتش سوزی مهار شد و خسارت های مالی در دست برسی است. حضور آتش نشانان از زمان وقوع آتش سوزی 8 دقیقه طول کشید.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۸۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما