شیراز؛

بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار حریق شد

14 آذر 1395 ساعت 14:21

بخشی از بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار آتش سوزی شد.


به گزارش "حافظ نیوز"،مدیر عامل سازنمان آتش شنانی شیراز از حریق در بیمارستان اردیبهشت شیراز خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز طبقه سوم بیمارستان اردیبهشت شیراز دچار آتش‌سوزی شد و به دنبال این حادثه چهار دستگاه خودرو از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
مدیر روابط‌عمومی اورژانس استان فارس با بیان اینکه علت حادثه مشخص نیست، گفت: اتوبوس آمبولانس در محل مستقر است و بیشتر مراجعان به اکیپ‌های امدادی به دلیل دودزدگی و ترس بوده است.
همتی افزود: آتش‌سوزی بیمارستان مهار شده است.
محمد مهدی شایق ادامه داد: در راه پله طبقه سوم این بیمارستان داربست نصب شده بود که بر روی ان برزنت قرار داشت و کنار آن نیز در حال جوشکاری بودند که ناگهان برزنت آتش می گیرد و دود وارد طبقه می شود.
وی از اعزام 4 دستگاه خودرو آتش‌نشان خبر داد و افزود: بلافاصله طبقه سوم این بیمارستان تخلیه و آتش مهار شد.
وی بیان کرد: در این راستا بلافاصله طبقه سوم تخلیه شد و عملیات مهار آتش نیز صورت گرفت. در این حریق کسی آسیب ندید و خسارتهای جزئی نیز به ساختمان وارد شده است.
مدیر عامل آتش نشانی شیراز ادامه داد: در حال حاضر اتش اطفاء شده و عملیات تخلیه دود نیز صورت گرفته است.
شایق بیان کرد: در این حریق کسی آسیب ندید و خسارتهای جزئی نیز به ساختمان وارد شده است                                                                                      دکتر سید منیر الدین دبیری رئیس بیمارستان اردیبهشت شیراز هم گفت: در این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم و تنها به 2 نفر از پرسنل بیمارستان مصدومیت جزئی وارد شده که به موقع مصدومان از محل حادثه خارج شدند تحت درمان قرار گرفتند.

وی گفت: ابتدا توسط پرسنل اتش سوزی مهار شد و خسارت های مالی در دست برسی است. حضور آتش نشانان از زمان وقوع آتش سوزی 8 دقیقه طول کشید.
انتهای خبر/111


کد مطلب: 15865

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15865/بیمارستان-اردیبهشت-شیراز-دچار-حریق

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir