۰
plusresetminus
از ادعا تا واقعیت پیرو خط امام بودن؛

از «اسم خمینی» تا «رسم خمینی»/ آیا فرزند «خمینی کبیر» می تواند کاخ نشین باشد؟!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۷
فرزندان خمینی تنها آنهایی نیستند که انتصاب شناسنامه ای آنها، از تبار خمینی بودنشان را اثبات کند بلکه فرزند خمینی بودن علاوه بر اسم، رسمی هم دارد!
فرزندان خمینی
فرزندان خمینی
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی نیمه خرداد هر سال، یادآور سالروز درگذشت بزرگ مردی است که نظام جمهوری اسلامی و بلکه جهان اسلام متاثر از اندیشه و انقلاب اوست.
اغراق نیست اگر بگوییم خمینی کبیر نقطه عطف تاریخ معاصر جهان بود و آنچه که پست مدرنیسم و نظم نوین جهانی را به چالش جدی کشاند و بیداری ملت ها را سبب شد، همان پیرمرد نورانی و خدایی جماران است که در عین سادگی و ساده زیستی، معمار انقلابی جدید و حکومتی تازه شد.
پس از خمینی کبیر نیز فرزندان او ادامه دهندگان این راه مقدس هستند؛ اما کدام فرزندان خمینی؟
فرزندان خمینی آنهایی نیستند که با امام، عکس یادگاری دارند اما عکس سیره و مَنِش او رفتار می کنند.
فرزندان خمینی تنها آنهایی نیستند که انتصاب شناسنامه ای آنها، از تبار خمینی بودنشان را اثبات کند بلکه فرزند خمینی بودن علاوه بر اسم، رسمی هم دارد!
بلکه فرزندان خمینی آنهایی نیز هستند که امروز در برابر نقاب جدید جبهه استکبار، در عراق و سوریه قد علم کرده و به صف مدافعان حرم پیوسته اند.
فرزندان خمینی جوانان انصارالله یمن هستند که با دستان خالی با وهابیت تکفیری مبارزه می کنند و شهید می شوند اما آرزوی تسلیم شدنشان به دل دشمن وهابی می ماند.
فرزند خمینی شیخ ابراهیم زکزاکی است با فدا کردن 5 پسر خود و در خطر انداختن جانش در راه ترویج آموزه های اهل بیت(ع). 
فرزندان خمینی جوانان حزب الله لبنان و بلکه همه جوانان آزادی خواه و انقلابی در سراسر جهان هستند که پیرو ”خمینی واقعی“ و نه ”خمینی تحریف شده“ هستند و راه حقیقی او را ادامه می دهند.
فرزندان خمینی که امسال نیز همانند سال گذشته، برای بیعت با آرمانهای امام و انقلاب به مرقد امام راحل(ره) رفته بودند، از بابت جلال و جبروت و قصر مجللی که به نام مرقد امام برپا شده متاثر و ناراحت بودند.
به راستی چرا امامی که در طول عمر خود، در اوج ساده زیستی در گوشه ای از جماران زندگی می کرد و به اذعان دوست و دشمن، بخشی از عظمت و صلابت او نهفته در همین سادگی بود، حال پس از رحلتش باید بر سر مزارش قصری مجلل ساخته شود که هیچ نسبتی با آرمانها و رفتارهای او ندارد و هر زائر و مسافری را به شک می اندازد که آیا واقعا اینجا حرم امام خمینی است؟!
و اما مقام معظم رهبری به عنوان فرزند خَلَف و صالح خمینی کبیر، با سخنرانی بر روی همان زیلوی ساده و قدیمی که گویی در برابر آن همه تزئینات با شکوه همچون وصله ای ناجور خودنمایی می کرد و گویا تعمدا از بیت رهبری به مرقد امام آورده شده بود، بار دیگر نشان داد فرزند خمینی بودن به اسم نیست، بلکه به رسم است؛ رسم جاودانه خمینی.


 
کد مطلب : ۱۴۳۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما