۰
plusresetminus
مذهبی اجتماعی :

برگزاری مراسم آیینی غبارروبی از مرقد مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
مراسم آیینی غبارروبی از مرقد مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام برگزار شد.
برگزاری مراسم آیینی غبارروبی از مرقد مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام
به گزارش حافظ خبر، مطابق آیین سنتی و با حضور تولیت و خادمان حرم مطهر در فضایی معنوی، همراه با قرائت دعا اشعار و مداحی ، درب ضریح مطهر گشوده شده و غبار از روی سنگ قبر حضرت زدوده می شود و نذورات مردم جمع آوری می گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در این مراسم گفت : بسیاری از خادمان تنها به عشق حضور در جوار این امامزاده، سال هاست که حرم مطهر که نگین شهر شیراز را ترک نکرده اند و تنها مرگ باعث پایان خدمتگزاری آنها در این دنیا شده است.

وی ادامه داد : همین دلبستگی غیر قابل وصف مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام سبب شده تا ملت ایران در جهان عزتمند شود و هرگز زیر بار ظلم و پذیرش فریب رسانه های آدمکش جهان نشود.

تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام افزود : ما مطمئن هستیم که مطابق با فرموده مقام معظم رهبری رژیم کودک کش اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و امیدوارم این اتفاق حتی زودتر بیفتد.

طاهری ادامه داد: ضمن تبریک ریاست جمهوری به آقای دکتر پزشکیان و تقدیر از موضع گیرهای ولایت مدارانه ی ایشان، مطابق با دستور صریح مقام معظم رهبری با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت می کنیم و تمام قد در جهت موفقیت ایشان ایستادگی خواهیم کرد و دعا گوی ایشان هستیم.

حجت الاسلام موسوی، مدیر کل اوقاف و حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اوقاف از حاضرین در این مراسم بودند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما