۰
plusresetminus
سپاه فجر استان فارس:

برگزاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس از چهارم آبان ماه

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر گفت: کنگره از چهارم آبان ماه آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت.
عکس : منیره خسروبیگ
عکس : منیره خسروبیگ
به گزارش حافظ خبر، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان در نشست خبری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، ضمن تشکر از اصحاب رسانه که در  حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه فعال هستند و ما با تمام وجود برای قشر رسانه احترام قائل هستیم چراکه میدانیم زبان گویای امروز رسانه است، بیان کرد: همانطور که در جریان هستید بخش هایی از اقدامات را در جلسات قبل بیان کردیم، امروز  به یاری خداوند کلیاتی که انجام شده را تشریح می کنیم.

فرمانده سپاه فجر گفت: کنگره از چهارم آبان ماه آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت، ستاد کنگره در استان تشکیل شده و سعی براین شد که از همه ظرفیت های استان استفاده شود، به همین خاطر هم در شورای سیاست گذاری و کمیته اجرایی سعی براین شد که مشارکت های زیادی داشته باشیم.

سردار بوعلی عنوان کرد: شورای سیاست گذاری که متشکل شده از فعالان و تلاشگران دفاع مقدس، همه این  فعالانی که می‌توانستند تلاشی و کمکی کنند معرفی شدند و کار شروع شد و براساس سخنان مقام معظم رهبری تمامی اهداف سخنان ایشان را گرد آوری وکتابی با عنوان ( راهی برای رفتن) منتشر کردیم.

فرمانده سپاه فجر استان اظهار کرد: سرآغاز و نقطه شروع اهداف رزمندگان اسلام قرآن بوده، که با توجه به همین مورد موضوعات قرآنی فراوانی را در برنامه های دفاع مقدس برگزار کردیم، از جمله پانزده  هزار محفل قرآنی که قریب سی هزار محفل تشکیل شد، تلاوت آیات قرآن به نیت پانزده هزار شهید استان فارس، ما به بهانه برگزاری یادواره شهدای قرآنی پنج هزار نفر را دعوت کردیم و از ۴۷۰ قاری قرآن تقدیر شد. 

سردار بوعلی با بیان این که برگزاری محفل قرآنی در حافظیه ی شیراز با مشارکت مردمی برگزار شد، که در نوع خود از برنامه های فاخر محسوب می شود، ادامه داد: بیش از هفت هزار و سی یادواره برگزاری کردیم که  بصورت قشری، شهرستانی، ملی و بین‌المللی و انجام کار را هم به خود همین افراد با سلیقه های و اهداف متنوع محول شده انجام شد، همچون کنگره ملی رسانه مقاومت.

وی اظهار کرد: برگزاری برنامه ها متنوع برای وحدت میان تمامی اقوام و ادیان توحیدی است و ما بواسطه ظرفیت های هنری استان و کشور فعالیت میکنیم، توجه به ظرفیت های متنوع مخصوصا ظرفیت هنری استان فارس بسیار کمک کننده برای رسیدن به اهداف والا تر خواهد بود.

سردار بوعلی تصریح کرد: فراخوان هنرمندان در خصوص دفاع مقدس انجام شد که در این فراخوان ۱۸۵ نفر در زمینه های هنری کشف استعداد شدند و تولید مجموعه تلویزیونی روز خون بر اساس حادثه شاهچراغ (ع)، تولید بیست و دو  فیلم و مستند، هفت فیلم کوتاه، دو فیلم بلند و داستانی، تولید ۳۱۳ دقیقه موشن گرافی، راه اندازی سنفونی والا شهیدان و اجرای شب های پر ستاره، ۶۲ برنامه رادیویی، ۴۳ نمایش رادیویی و .... بوده است.

فرمانده سپاه فجر در پایان گفت: وی ادامه داد: کمیته جمع‌آوری اسناد را تشکیل دادیم چرا که مقام معظم رهبری فرمودند (دفاع مقدس یک گنج است) و سعی کردیم در راستای تکریم خانواده معظم شهدا توانستیم با قاب‌های هوشمند شهدا خانواده‌ها را خوشحال کنیم  و ۱۱ هزار شهید قاب را به دست خانواده شهدا برسانیم، همچنین اقدامات بسیار خوبی در راستای فضاسازی و تبلیغات کنگره پانزده هزار شهید انجام شد و از تمامی کسانی که در انجام این فعالیت ها ما را یاری کرده اند، قدر دانی میکنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما