۰
plusresetminus

بررسی نقاط ضعف یک‌ ساله در حوزه گردشگری فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۴
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: بررسی عملکرد حوزه گردشگری در طول یک سال می‌تواند ما را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا سازد. به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی بعد از ظهر امروز در دومین سمینار مدیریت برند در صنعت گردشگری اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری استان فارس بسیار است اما این فراوانی نباید باعث شود بعضی بخش‌ها مورد غفلت واقع شوند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ابراز داشت: در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما هنوز باید اقدامات بیشتری صورت گیرد. وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان حوزه گردشگری بسیار سنگین است و باید به تمام بخش‌های این حوزه توجه بیشتری شود. فعالی اضافه کرد: گردشگری مذهبی، گردشگری سلامت و گردشگری کشاورزی از ظرفیت‌های استان فارس است که باید به آنها توجه بیشتری شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تصریح کرد: هدف از برپایی سمینار مدیریت برند در صنعت گردشگری تقویت توان علمی بخش دولتی و خصوصی عرصه گردشگری است. وی بیان کرد: بررسی عملکرد حوزه گردشگری در طول یک سال می‌تواند ما را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا سازد. در ادامه دبیر علمی همایش ملی برند نیز طی سخنانی ابراز داشت: شهر شیراز این ظرفیت را دارد تا با یک برند ویژه به جهانیان معرفی شود. محسن کروبی گفت: در سمینار گذشته مفاهیم برآورد شده و به خاطر اینکه مبحث برند موضوعی جدید است باید مطالعات تطبیقی روی آن صورت گیرد. دبیر علمی همایش ملی برند گردشگری ادامه داد: با پیشرفت صنعت گردشگری، داشتن برند برای تبلیغ گردشگری در هتل‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی یک نیاز جدی بوده که در کشور ما به آن توجهی نشده است. به گزارش فارس، در این سمینار جان مالکوم کوپر و کاظم وفاداری اساتید مدیریت گردشگری در دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه پیرامون مدیریت خلاق در گردشگری  سخنرانی کردند.
کد مطلب : ۹۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما