۰
plusresetminus

خدمت به محرومان با الگوگیری از منش امام خمینی (ره)

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
فرماندار قیروکارزین گفت: امام (ره) بیش از سایر مسائل به محرومان جامعه توجه داشتند و این خود دارای درس‌های بسیاری برای تمام کسانی است که در مصدر امور قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری حافظ از قیروکارزین، اشکان کاظمی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در طول تاریخ زبانزد تمام ملت‌ها بوده است و این انقلاب با نام امام در تمام دنیا شناخته می‌شود.
وی با اشاره به ریشه‌های هر انقلاب و عوامل به وجود آورنده آن، رهبری را امری بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: حفظ انقلاب مهم‌تر از ایجاد انقلاب است و یکی از ارکان مهم پایداری انقلاب اسلامی بیعت با امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده که جوانان نسل امروز باید با آن آشنا شوند.
فرماندار قیروکارزین با تأکید بر تقویت باورهای انقلابی نسل جوان ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا نسل امروزی‌ها معنی و مفهوم انقلاب اسلامی را درک کرده و به ارزش‌های اسلامی پایبند باشند.
کاظمی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) باشکوه‌تر از گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم است در برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده برای این ایام بیش‌ از پیش از ظرفیت مردم و خرد جمعی استفاده شود چراکه حضور مردم پاسخ محکمی به جوسازی‌های دشمن است.
این مقام مسئول با بیان این‌که برخلاف ادعای دشمنان در برگزاری مراسمات مختلف انقلابی و اسلامی از جمله گرامیداشت ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، تکلیف قانونی به دستگاه‌های اجرایی نمی‌شود، ادامه داد: باید برگزاری این‌گونه مراسم‌ به‌صورت مردمی و با عاملیت مردم باشد و هزینه‌های برگزاری آن‌ها نیز بیشتر توسط مردم و خیران تأمین‌شده و در این زمینه هیچ‌گونه تکلیفی بر عهده دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیست.
فرماندار قیروکارزین با بیان این‌که امسال نیز با توجه به مسائل اخیر کشورهای اسلامی و اهداف شوم دشمنان اسلام تمام دستگاه‌ها با همکاری خود تلاش کنند تا مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) باشکوه‌تر برگزار شود، تصریح کرد: تداوم و نوآوری در برنامه‌ها، مخاطب‌شماری، استفاده بهینه از امکانات، سادگی و پرهیز از اسراف، رفع نواقص مربوط به برنامه‌های سال گذشته این ایام باید در دستور کار ستاد قرار گیرد.
کاظمی در پایان افزود: امام (ره) بیش از سایر مسائل به محرومان جامعه توجه داشتند و این خود دارای درس‌های بسیاری برای تمام کسانی است که در مصدر امور قرار دارند.

منبع:فارس
کد مطلب : ۷۱۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما