۰
plusresetminus

جانبازان در شرایط کنونی نیز پاسداران حریم ولایت و امنیت هستند

تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
شهردار شیراز گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس به‌عنوان پاسداران حریم ولایت و امنیت کشور در شرایط کنونی نیز در برابر استکبار و زورگویان منطقه مقاوم و پابرجا هستند.
به گزارش حافظ، علی‌رضا پاک‌فطرت بعدازظهر امروز به مناسبت سوم شعبان در آئین تجلیل از جانبازان شهرداری شیراز در سخنانی اظهار کرد: کشور در شرایط کنونی بیش از گذشته به حضور ایثارگران و جانبازان در دفاع از مرزهای کشور اسلامی و میدان سیاست نیازمند است.
شهردار شیراز گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس به‌عنوان پاسداران حریم ولایت و امنیت کشور در شرایط کنونی نیز در برابر استکبار و زورگویان منطقه مقاوم و پابرجا هستند.
وی با اشاره به اینکه اگر در سازمان و یا نهاد و ارگانی تعداد جانبازان و رزمندگان اسلام بیشتر باشند، آن مجموعه در اجرای برنامه‌های عمرانی موفق است، افزود: کارکنان جانباز و رزمندگان شهرداری شیراز همواره صرفه‌جویی و قناعت را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به دیگران در فعالیت‌های خود پیشگام هستند.
معاون اداری مالی شهردار شیراز نیز در این آیین در سخنانی گفت: شهرداری شیراز دارای 800 نیروی ایثارگر است که 10 درصد جمعیت این نهاد را تشکیل می‌دهند و از این تعداد 307 نفر جانباز هستند.
محمدحسن اسدی تصریح کرد: ایثارگران مشغول به خدمت در شهرداری همانند حضور خود در دوران دفاع مقدس بی‌منت و بی‌واسطه در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه و الگوی فعالیت‌های شهرداری شیراز است و این مجموعه بزرگ با روحیه بسیجی از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.
معاون اداری مالی شهردار شیراز اضافه کرد: در این آئین از 15 نفر از کارکنان جانباز شهرداری شیراز بقه‌صورت نمادین تجلیل شده است.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۰۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما