مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفا کشور:
خدمت رسانی شبانه روزی، نظارت شبانه روزی می طلبد
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید شبانه و سرزده از مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: خدمت رسانی شبانه روزی، نظارت شبانه روزی می طلبد .
به گزارش حافظ خبر، مهدی سوری در این بازدید افزود: مرکز پاسخگویی ۱۲۲ بخشی از دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت های آب و فاضلاب می باشند که به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام، نسبت به ارائه خدمات مشترکین و خدمات فوریتی (حوادث و اتفاقات) به مردم شریف کشور، فعال می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همکاران ما در شرکت مهندسی آبفای کشور به عنوان ناظر شرکت های آب و فاضلاب به صورت تمام وقت تلاش خود را برای نظارت بر ارائه خدمات عادلانه و مستمر در امر آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور انجام می دهند.
گفتنی است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت آب و فاضلاب شیراز، تا قبل از پایان سال، خدمات بخش تلفنی ۱۲۲ را تکمیل خواهد نمود و به جمع شرکت های برتر خواهد پیوست.