۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بررسی راه‌های کمک به جبهه مقاومت اسلامی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
قائم‌مقام شهردار شیراز که در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران كلانشهرها و مراكز استان‌ها حضور داشت، گفت: این نشست به بررسی مهم‌ترین موضوعات جاری و روند خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای مشارکت در پویش «ایران همدل» اختصاص داشت.
بررسی راه‌های کمک به جبهه مقاومت اسلامی
به گزارش حافظ خبر،  آرش فرج زاده که در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران كلانشهرها و مراكز استان‌ها حضور داشت، اظهار کرد: این نشست به بررسی مهم‌ترین موضوعات جاری و راه‌های کمک به مردم مظلوم و جبهه مقاومت اسلامی اختصاص داشت.

وی با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: بررسی روند خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای مشارکت در پویش «ایران همدل» از دیگر محور‌های این نشست بود.

قائم‌مقام شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پویش در جای‌جای ایران اسلامی و با همکاری، همدلی و مشارکت شهرداری‌های سراسر کشور، شاهد مرتفع شدن بخشی از نیازها و درخواست‌های مردم لبنان و جبهه مقاومت اسلامی در زمینه‌های مختلف باشیم.

فرج‌زاده بیان کرد: در این نشست ادواری نیز از تلاش‌های «مهدی جمالی‌نژاد» رئیس سابق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تجلیل شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری همچنین از بیانیه محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در پی جنایات اخیر در لبنان و غزه در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاى کشور و امضای آن توسط مدعوین و میزبانان این نشست خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما