۰
plusresetminus
شهرداری منطقه یک :

گامی به سوی بهبود ایمنی و کیفیت زندگی شهری

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد خودروهای سواری و عابرین پیاده، بهبود کیفیت زندگی شهری، پروژه پیاده‌راه‌سازی و دیوارگذاری بزرگراه سردار سلیمانی در حال اجراست .
گامی به سوی بهبود ایمنی و کیفیت زندگی شهری
به گزارش حافظ خبر، علیرضا کریمی معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان اینکه بزرگراه سردار سلیمانی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و حجم بالای تردد وسایل نقلیه از معابر شریانی و اصلی کلانشهر شیراز است، گفت: به همین دلیل، اجرای طرح‌های ایمنی نظیر پیاده‌راه‌سازی و نصب دیوارهای محافظ می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشد. این دیوارها ضمن زیباسازی محیطی و تثبیت خاک، امنیت بیشتری را برای رانندگان خودروها فراهم می‌آورند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز گفت این پروژه بخشی از برنامه‌های کلان مدیریت شهری در شهرداری منطقه یک شیراز است که هدف آن افزایش ایمنی، کاهش آلودگی و توسعه زیرساخت‌ های پایدار، کاهش تصادفات، بهبود کیفیت زندگی شهری و زیباسازی و ایجاد منظر شهری است.

کریمی افزود: با توجه به اهمیت این پروژه، نظارت مستمر بر کیفیت اجرای کار و رعایت استانداردهای لازم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود که با اتمام این پروژه، شهروندان بتوانند با احساس امنیت بیشتر در این مسیر تردد کرده و از فضاهای ایجاد شده بهره ببرند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما