۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تجلیل مدیریت شهری شیراز از فرماندهی انتظامی و مدافعان نظم و امنیت فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
مدیریت شهری شیراز در دیدار با فرمانده انتظامی و معاونین فراجا در فارس همزمان با گرامیداشت هفته فراجا  از تلاش‌های مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد.
تجلیل مدیریت شهری شیراز از فرماندهی انتظامی و مدافعان نظم و امنیت فارس
به گزارش حافظ خبر،  مدیریت شهری شیراز در دیدار با فرمانده انتظامی و معاونین فراجا در فارس همزمان با گرامیداشت هفته فراجا  از تلاش‌های مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار که شهردار این کلان‌شهر، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر همراهان این شهید معزز، با گرامیداشت هفته فراجا به نقش ارزشمند این نهاد ارزشمند در کشور به عنوان حافظان نظم و امنیت اشاره کرد.

سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: اگر امروز امنیت و آرامشی در کشور حاکم است، این آسایش و امنیت به برکت خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و فعالیت‌ها و فداکاری‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی فعالیت‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری و فراجا را در یک راستا و در جهت خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: تعامل و همکاری مجموعه شورا و شهرداری با فراجا رفاه و آسایش شهروندان و امنیت اجتماعی را به همراه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: توفیقات مدیریت شهری در عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت شهر حاصل تعامل و همدلی است که بین شورا، شهرداری و دیگر نهادها به‌ویژه نیروی انتظامی وجود دارد.


شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مقام شامخ شهیدان به‌ویژه شهدای نهاد پرافتخار فراجا ادای احترام کرد و گفت: هفته فراجا فرصتی مغتنم است تا از نیروهای خدوم و جان برکف آن که با ایثار و فداکاری‌های خود نقشی ارزنده و قابل ستایش در امنیت پایدار کشور عزیزمان ایفا کرده‌اند، قدردانی کنیم.

محمدحسن اسدی ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی را جزو ضروریات هر جامعه‌ای قلمداد کرد و در ادامه به نقش فراجا در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: قطعا حضور فراجا در کنار ارگان خدمات‌رسانی چون مدیریت شهری، عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر و رفاه و آسایش شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر در جای‌جای این کلان‌شهر پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ورزشی در دست اجراست، به خاطر امنیتی است که فراجا و دیگر نیروهای مسلح قهرمان ایجاد کرده‌اند.‌

شهردار کلان‌شهر شیراز خدمت به مردم را از اهداف مشترک مدیریت شهری و فراجا برشمرد و گفت: فراجا و دیگر نیروهای مسلح در راستای حفظ و ایجاد امنیت برای مردم به ایفای نقش می‌پردازند و شهرداری نیز با خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

 فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست شهادت سید حسن نصرالله و دیگر همراهانش را تسلیت گفت و در ادامه سخنان خود تأمین امنیت را یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم عنوان کرد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: فراجا  جهت ایجاد امنیت و آرامش خاطر شهروندان تلاشی شبانه‌روزی دارد و اگر لازم باشد از آرامش و آسایش خود خواهیم گذشت تا مردم در آرامش و آسایش باشند.

وی به نقش شهرداری در ایجاد امید و انگیزه و رضایتمندی شهروندان اشاره و تصریح کرد: قطعا ایجاد شهری زیبا توأم با پیشرفت و آبادانی تأثیر بسزایی در نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در نزد مردم خواهد داشت و در این راستا تلاش‌ها و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهود است.

فرمانده انتظامی استان فارس از تلاش شبانه‌روزی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز  جهت ارائه خدمات همه جانبه به شهروندان ابراز خرسندی کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۸۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما