۰
plusresetminus
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه یک شیراز :

اجرای عملیات اجرای ۸۰۰۰ متر مکعب دیوار سنگی  و ۱۰۰۰ متر مکعب زیرسازی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
عملیات اجرای ۸۰۰۰ متر مکعب دیوار سنگی  و ۱۰۰۰ متر مکعب زیرسازی و بتن ریزی در بزرگراه شهید سلیمانی و آیت اله حائری شیرازی در حال انجام می باشد.
اجرای عملیات اجرای ۸۰۰۰ متر مکعب دیوار سنگی  و ۱۰۰۰ متر مکعب زیرسازی
به گزارش حافظ خبر،  علیرضا کریمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: بزرگراه شهید سلیمانی و آیت اله حائری شیرازی، به عنوان یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین گذرراه های شیراز و پل ارتباطی شمال به شمال غربی و غرب به شرق کلان شهر شیراز  و بالعکس می باشد لذا با توجه به ویژگی های جغرافیایی منطقه، عملیات اجرای ۸۰۰۰ متر مکعب دیوار سنگی در بزرگراه شهید سلیمانی و آیت اله حائری شیرازی در حال اجرا می باشد.

کریمی افزود: ضرورت اجرای دیوار حائل سنگی در  قسمتی از حاشیه این بزرگراه به دلیل ایمن سازی و تثبیت ترانشه های خاکی و فضای سبز و همچنین ایجاد چشم اندازی زیبا برای عابرین و شهروندان می باشد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه یک افزود: از دیگر اقدامات در حال انجام در این بزرگراه ها عملیات زیر سازی و بتن ریزی پیاده رو به میزان ۱۰۰۰متر مکعب می باشد که در چند فاز در حال اجرا می باشد.

وی گفت: فواید اجرای این طرح ها، کاهش ترافیک و آلودگی صوتی، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده و  زیباسازی و توسعه فضای شهری می باشد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۷۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما