۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

ادارات استخرهای خود را در اختیار مردم قرار دهند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با اشاره به برخی محرومیت ها در شیراز گفت: شیراز در حوزه ورزش های آبی عقب مانده است، ویلا داران اطراف شهر در باغچه های خود، فضای حداقل آب تنی و خنک کردن جسم برای خود درست کرده اند، اما 99 درصدی که محروم هستند، چکار باید بکنند؟
ادارات استخرهای خود را در اختیار مردم قرار دهند
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک روز و هفته خبرنگاران، یاد و خاطره بیش از 160 خبرنگار شهید در غزه که به دست جلادان صهیونیسم و حامیانش همچون امریکا، انگلیس،فرانسه،آلمان ، همچون شهید محمود صارمی عزیز به دست جلادان گروهک تروریستی طالبان شهید شدند گرامی داشت و گفت: خبرنگاری شغل نیست، چون حقوق و مزایای آنها کمترین بوده، شیفتگی آنها به کارشان اصل بوده، با مقیاس های مادی ارزشیابی نمی شود.
عضو شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به شهادت اسماعیل همین گفت: جهان منتظر انتقام سخت و خونخواهی میهمان عزیز جمهوری است که بدون تردید، جبهه مقاومت اسلامی با محوریت ایران سربلند آنچنان درسی به جنایتکاران و حامیان رژیم اشغالگر کودک و زن کش خواهد داد که آئینه عبرت دیگر رژیم های پوشالی، ظالم و ستمگر عالم باشد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که استان فارس به مدیری سپرده شود که همچون مدیریت عالی استان فارس فعلی که از کارآمدی و مقبولیت و محبوبیت جامع و کامل فارغ از رنگ آمیزی های سیاسی برخوردار باشد.
هاجری گفت: شورا و شهرداری با تاسی به توصیه های ولی امر مسلمین، به منظور امیدوار نمودن مردم در میدان، همچنان جلودار عمران و آبادی، محرومیت زدایی و گسترش فعالیت های فرهنگی،گردشگری و زیارتی خواهد بود و از هیچ کمک و یاری به مدیریت های جدید دریغ نخواهد کرد. شرط آنکه مرد میدان کار بوده و تعامل ، همدلی و هم افزایی را فراموش نکنند.
ریس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با اشاره به برخی محرومیت ها در شیراز گفت: شیراز در حوزه ورزش های آبی عقب مانده است، ویلا داران اطراف شهر در باغچه های خود، فضای حداقل آب تنی و خنک کردن جسم برای خود درست کرده اند، اما 99 درصدی که محروم هستند، چکار باید بکنند؟
وی افزود: حوضچه های شهرداری مانند میدان کوزه گری، اطلسی یا همین جلو شورا، کمبودها و ترک فعل ها را جبران می کند؛ هزاران کودک و نوجوان در آنها آب تنی می کنند، شورا و شهرداری، اداره ورزش و جوانان، ادارات و سازمانها، به داد مردم برسند، درحوزه ورزش های آبی و ایجاد زیر ساخت های لازم،اقدام کنند تا گشایش و فرجی حاصل و محرومان هم بتوانند بصورت آسان و ارزان، در فصول مختلف، از ورزش های آبی بهره ببرند. حداقل ادارات و سازمان هایی که استخر اختصاصی دارند، اوقاتی را برای عموم مردم لحاظ کنند تا عدالت و انصاف رعایت شود.
هاجری همچنین به مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:اربعین از مرز های جغرافیایی، قومی و مذهبی گذشته، مرزهای تمدن سازی را گسترانیده است؛ حضور جمع زیادی از مسیحیان،یهودیان،زرتشتیان،شیعیان،اهل سنت حتی بودایی و هندو نشانه تمدن سازی است.
عضو شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به پایان سال شورای ششم گفت: گرچه سال اخر شورای ششم است و معلوم نیست کمیسیون امور شوراهای مجلس با پیشنهاد شورای عالی استانها به 7 ساله شدن موافقت کند یا خیر. اما یکسال پایانی وقت تلاش جهادی و میدانی بیشتر است تا نتایج طرح ها و لوایح و کارهای در دست اقدام برای مردم شریف مشهود و حلاوت وشیرینی کار را احساس کنند و همین سرمایه مردمی بهترین کارنامه خواهد بود. به شرطی که آنرا با حاشیه سازی های پی در پی،ضایع نکنیم. قدر دان فرصت های خدمت بوده،به جای فرصت سوزی،فرصت سازی کنیم تا در اذهان شهروندان شیرازی یادگاری ماندگار و جاودان برجای بماند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۷۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما