۰
plusresetminus
ورزشی :

تکواندوکار ملی پوش  نفت و گاز زاگرس جنوبی  بر سکوی نایب قهرمانی المپیک پاریس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
مهران برخورداری با اینکه شایسته کسب مدال طلای المپیک بود، مدال نقره وزن منهای ۸۰ کیلوگرم را بر گردن آویخت .
تکواندوکار ملی پوش  نفت و گاز زاگرس جنوبی  بر سکوی نایب قهرمانی المپیک پاریس
به گزارش حافظ خبر، مهران برخورداری یکی از تکواندو کاران  کاروان المپیکی کشورمان ، بازیکن تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی، تنها نماینده فارس در لیگ برتر تکواندوی کشور است. 
برخورداری اصالتا قزوینی، متولد مرداد ۷۹  و دارندهٔ نشان برنز قهرمانی جهان و نشان برنز بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۲ است. او در مسابقات گرند اسلم ۲۰۲۳ توانست سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۴ را کسب نماید.
 فدعم مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی با تبریک این مدال و مدال های  دو بانوی تکواندو کار ارزشمند به جامعه ورزش ایران بیان کرد :  جای ورزشکاران  فارسی خصوصا کشتی گیران  در  المپیک پاریس  مشهود بود. با این حال مدال آوری ورزشکار یکی از تیم‌های زاگرس جنوبی  در المپیک پاریس ، در جای خود باعث خوشحالی است.
 آرش فدعم گفت: مهران برخورداری مزد تلاشهایش را گرفت و با کسب نقره المپیک شایستگی تکواندوی کشورمان را به نمایش گذاشت. او ماه‌ها بود که تمرین می کرد و در بازی های جهانی و نیز در لیگ برتر با تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی خوش درخشید. قطعا مهران شایسته ی مدال طلا بود اما شانس با او یار نشد.
وی افزود: کسب ۲ مدال نقره و برنز تیم تکواندو اعزامی و قهرمانی تیم کشتی فرنگی  علاوه بر جامعه ایران عزیز ، برای مجموعه نفت و گاز زاگرس جنوبی باعث افتخار است و ما از صمیم قلب  به تمامی قهرمانان تبریک گفته و آرزوی  موفقیت های  روز افزون داریم . ان شاالله مهران و دیگر قهرمان  میهن عزیزمان باز بدرخشند  و طلای المپیک بعدی را بر گردن اندازند .رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان از مدیریت ارشد و همچنین  مدیرعامل ، مدیر منابع انسانی ، مدیر مالی  و هیات مدیره شرکت تقدیر و تشکر کرد.
کد مطلب : ۲۸۷۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما